Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

M.Ö ve M.S

Koyu bir karanlık çökmüştü yüreğime
Hazin bir ayrılığın ardından
Yas tutuyordu tüm bedenim
Ne desem boş
Gözlerimden inen yaşlara engel olamıyordu sözlerim
Ağlamaktan kuruyan gözlerimse;
Bir çare onu bekliyordu.
Ta ki... Bu güne kadar!
Şimdiye kadar nasıl farketmemişti gözlerim gözlerini
Dün karşıma çıksan inan sevmezdim seni
Ama bugün bir aşkın sonu
Bir aşkın başlangıcı oldun inan
İlk görüşte aşk...
Ne mükemmel bir şeymiş bu
Beni bir anda hayata bağladın
Ne ilksin ne son olacaksın biliyorumi.
Ama;
İlk kez ilk görüşte aşık oldum unutma!
Bugünden sonra mevsim kış olsa da
Benim kalbim baharda...
Bugünden sonra benim için milatsın
Bir senden öncesi var
Bir de sonrası...

 
Toplam blog
: 2
: 455
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

-Yorumu seviyorum ama gerçekci olanları. -Gazeticiyim ve araştırmayı, yazmayı seviyorum. -Konuşmayı,..