Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Ma rose

SELAM OLSUN

Her gecenin ışıklı bir gündüzü
Deyin gelsin o gül yüzü, ter yüzü, 
Bu sevdanın ne gecesi, gündüzü 
Ben dertliden, o dertliye bir selam.

Derdim deyim derdi benden bileler ,
Ben dertliye belki çare dilerler,
Bu leylini taşlayanlar didarlar
Ben dertliden o dertliye bir selam.

Açılmadı bu baharın gülleri
Ne çağladı, ne ağladı selleri
Durgun-durgun aktı gitti yelleri
Ben dertliden, o dertliye bir selam.

Bin bir oyun kurdu felek başıma
Gitti yarım, ömrüm geçti boşuna,
Ne bir yanan oldu, bu gözyaşıma 
Ben dertliden o dertliye bir selam.

Yağış döksün temizlensin gitsin, dertleri,
Yüreğimden alsın silsin dertleri ,
Olmayalım bu yollarda serseri.
Ali den de her dertliye bir selam
Hepimizden o dertliye bir selam!

                  Ali Karagöz.26.12.2012

 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..