Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '10

 
Kategori
Müzik
 

maNga “We Could Be The Same” (Aynı Olabilirdik) ile derece yapar mı? (Dinle!)

maNga “We Could Be The Same” (Aynı Olabilirdik) ile derece yapar mı? (Dinle!)
 

Türkiye’yi 55. Eurovision Şarkı Yarışması’nda temsil edecek olan maNga grubunun şarkısı ‘We Could Be The Same’ dün akşam kamuoyuna tanıtıldı. Şarkıyı beğenen müzik otoriteleri ‘Hedef ilk 5 olmalı’ diye konuştu.

Norveç’in başkenti Oslo’da mayısta düzenlenecek olan Eurovision öncesi yoğun bir tempoya giren maNga dün TRT Tepebaşı Stüdyoları’nda düzenlenen basın toplantısında “We Could Be The Same”(Aynı Olabilirdik) adlı şarkılarını ilk kez seslendirdi.

Şarkı aynı anda canlı olarak TRT 1 Ana Haber Bülteni’nde de ekrana geldi. TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin de basın toplantısına katılarak gruba destek verdi. Şahin, “Geçen senede aynı şeyi söylüyordum. Bu sene de gönlümden geçen şarkının Türkçe olması idi. Yönetimim döneminde hiçbir şekilde sanatçıların şarkılarında seçtikleri dile karışmayacağımı söyledim. 27 Mayıs tarihinde düzenlenecek olan yarı finalin ardından 29 Mayıs gecesi finalle birlikte iyi bir derece alacağımızdan şüphem yok. maNga grubu küresel mesaj taşıyan ‘Aynı Olabiliriz’ adlı şarkısıyla ülkemizi temsil edecek” dedi.

Haber: Milliyet

Şarkıyı Dinle

*****
Yorum:
Şarkının Tv’den verileceğinden haberimiz yoktu, yani şarkının dün tanıtılacağını bilmiyordum. O sırada tesadüfen ekran başında olduğum için izledik.

Kısa kısa notlarımı aktarmak isterim. Sanki kimsenin izlemediği bir yerde bir şey izlemişim, izlerken not tutmuşum gibi söyledim di mi :))

1 – Ne yalan söyleyeyim şarkı çok düz geldi.

2 – Sanki daha önce dinlemişim hissi verdi.

3 – Klasik Eurovision şarkısı dedirtecek şekilde sıradan bir soundu varmış gibi geldi.

4 – Son yıllarda moda olduğundan diye düşündüğüm Pop-Rock-Rap karması gibi düzenlenmiş. Bana öyle geldi. Belki de öyle değildir bilmiyorum :)

5 – Rock grubu olduğundan sahnede “nasıl bir koreografi yapılabilir” sorusu ile kendimi daralttım. İçinden çıkamadım.

6 – Madem rock grup ile katılıyoruz, ne diye “Amerikan Gençlik Filmi” müziği formatında şarkı yaptınız a kuzum :)

7 – bir defa dinleyebildiğim için bu kadar notum var :))))

Fikri olan söylesin.
Benden bu kadar.
Daha da konuşmam :)

Sevgi ve muhabbetle

Murat HACIOĞLU

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..