Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '07

 
Kategori
Haftasonu
 

Maaaşallah… Yılan yılan!

Maaaşallah… Yılan yılan!
 

Dalıp gitmişim, kahve suyu koymuştum… Fokurtusunu duyunca aklıma geldi. Beş dakika bekleyin geliyorum. Hala buradasınız!

Bugün ben anlatmasam. Siz anlatsanız.

Nasıl geçti Pazar gününüz?

Sevdiklerinizle beraber miydiniz?

Uzun, keyifli bir Pazar kahvaltısı yaptınız.Ardından günlük gazeteler, sürekli okunan köşe yazarlarının Pazar yazıları..

İki gündür;

Barış’a üzülüyoruz, trafik canavarına küfür ediyoruz hepimiz.

Ben eve geleli çok olmadı, cumartesi gününden kırdım kirişi, soluğu Mürefte’de aldım yine..

“Denizle” aramız yok bu sene, ne zaman balık tutmaya niyetlensek, üzerimize geliyor.

Dalgaydı, Lodostu derken; Cumartesi gecesi olta attırmadı bize.

Çay bahçesinde düğün izledik koca gece.

Gelin mi? Şansız

Biz mi? Kısmetsiziz

Elektrikler kesildi.


Plaja inmişliğim yok ki modayı takip edeyim.

Yazlık ( Eniştelerin) sahile yakın olunca, ister istemez görüyor insan

“Dövme” salgını başlamış.

Belde ve ayak bileklerinde hayvan sembolleri var!

En popüleri “yılan”

Bir anlamı olmalı “yılanın”

Tam çantamdan defterimi çıkartıp konu ile notumu alıyordum ki, arkamdan gelen amca verdi sorunun cevabını;

“İrfan hatunu gördün mü ? Maşallah….. Maaaşallah…Yılan yılan”


Pazar sabahı beş buçukta kalktım..

Kurtları geceden arabanın bagajına koymuştum. Canları çıkmış sıcaktan.

Kimsecikler uyanmamış daha,

Yılan dövmeli ablalar piyasaya çıkmamış.

Deniz dün geceye daha sakin

Gelin ve damadın yorgunluktan mışıl mışıl uyuduklarına adım gibi eminim!

Evlilikleri iyi gitmezse, damadın düğün gecesini sorgulayışı çok farklı olacak..

“ Elektrikler kesildiği anda vazgeçecektin oğlum sen bu işten, yüce Mevla’m sinyali gönderdi ama anlayan kim?”


Kaptan ‘Custo’ gibi seyir defterim var. Hangi tarihte ne balık tuttuysam yazıyorum.

Geçen sene “mırmır açılışını” Ağustosun ilk haftasında yapmışım.

1 TEMMUZ 2007 tarihli günceme düştüğüm notu aynen yazıyorum.

Hafif lodos var, deniz çok bulanık. Kurtların çoğu ölmüş. Buna rağmen;

Takribi yarımşar kiloluk iki mırmır, bir izmarit, dokuz ispari…

Buna da şükür!

Foto: http://www.www.jurnalturk

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..