Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '20

 
Kategori
Deneme
 

Maalesef anlamadım

Söylesene bacım biz ne yapıyoruz?

Çalışıyoruz, e, yani, işimizi yapıyoruz. Sen başka bir şey anlatmak istiyorsun gibi. Geldiler mi?

Geliyoruz, iki çay demleyip isteyene veriyoruz, bir iki kahve, pasta, açma, sandviç, bulaşık, tahsilat; eeee, gerçekten biz ne yapıyoruz?!

İnsanlara hizmet ediyoruz. Bizim sektör hizmet sektörü. İnsanları memnun etmek bizim görevimiz. Görevimizi yapıp paramızı alıyoruz. Yiyoruz, içiyoruz, yatıyoruz. Oh ne güzel hayat!..

Anlamsızlık!

Mis gibi rahat bir ortamda 8 saat çalışıp paranı alıyorsun, ne anlamsızlığı!

Mesele para değil, hatta rahat bir ortamda çalışmak falan da, sorun başka, farklı bir yerde.

Neymiş sorun?

Tatminsizlik. Yaptığımız iş beni tatmin etmiyor. Başka, farklı bir yaklaşım olmalı; yaptığımız işe içimizi coşturacak bir anlam katmalıyız!

Kat, sana engel olan mı var, istediğini kat!

Bu bir benle olmaz ki, hepimiz bu anlamın peşinde koşmalıyız, hatta müşterilerimiz bile, bir eksiklik her şeyi berbat eder, ediyor da maalesef.

Maalesef anlamadım.

Maalesef ben de anlatamadım.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..