Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Maça kızı

Bir kız sevdim adı maça kızı,  

gözleri maviyse de bakışları kırmızı,  

bahtına küstürür en iyi kumarbazı,  

benim istediğim hep olmazın olmazı.. 

 

bir kız sevdim adı maça kızı,  

gülümsemesi erken getirir yazı,  

yüzüne baksam hayaller kursam,  

benim istediğim hep olmazın olmazı.. 

 

bir kız sevdim adı maça kızı,  

baştan çıkarır en masum papazı,  

Tanrı'dan artık gelmesini dilesem,  

benim istediğim hep olmazın olmazı.. 

 

bir kız sevdim adı maça kızı,  

veya da yanına gitmekten korkmasam,  

bütün kırmızıları yanaklarıma alıp konuşsam,  

benim istediğim hep olmazın olmazı.. 

 

bir kız sevdim adı maça kızı,  

bütün aşıkların yüreklerine kazısak sevdamızı,  

papatyaların arasında kaybetsek aklımızı,  

benim istediğim hep olmazın olmazı.. 

 

bir kız sevdim adı maça kızı,  

içinde varsan ancak güzel olur o yazı,  

içimi kaplasın aşkına yakışacak derin sızı,  

benim istediğim hep olmazın olmazı.. 

 

bir kız sevdim adı maça kızı,  

bırak değişmesin alnımdaki kara yazı,  

ölümüm de öyle kolay olmayacak,  

benim istediğim hep olmazın olmazı.. 

 

bir kız istedim adı maça kızı,  

benim istediğim zaten hep olmazın olmazı.. 

 
Toplam blog
: 10
: 785
Kayıt tarihi
: 25.05.10
 
 

Burada paylaştıklarım tamamen kendi hayal ürünüm olup kimsenin benden izinsiz kullanmaması ŞİDDET..