Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '14

 
Kategori
Deneme
 

Macera

Macera
 

İnsanoğlunun en büyük savaşı yine kendisiyle…
Öfkede, sevgide, çizgi ötesinde hep kendi ile savaş halinde. Nefs ile bitmek bilmeyen macerası…


Dövüştüm yine kendimle
Ne kadar inkar etsek faydasız
Hep düşüncelerimdesin.
Düşüncelerindeyim.
Geceyi ortadan ikiye bölen yalnızlığıma
Sorsan sen kimsin diye
Lal olur kalır sessizliğim.
Ağzımı aralasam hafifçe,
Korkarım,
Dilimden adın dökülecek diye,
Sus!
Kalbin bildiğini ak(ı)la duyurma!
Sus!
Yut kelimelerini,
Sil literatürden kendi ismini
Yeni bir cümle kur en sadesinden
“Ali topu tut “ gibi.
Yükleme gizli özne saklama,
“Sana koşuyorum” derken ki
‘Ben‘ gibi…
Düşüncelerimdesin
Düşüncelerindeyim.
Düşünce elimden tutacak olan
Düşüncelerindeyim yani.
------------       ------------           -------------

 


Benim de kendimle olan maceram henüz bitmedi. Hep aksiyon hep aksiyon. Sevmiyorum tekdüzeliği.
Kalp çarpıntısını, heyecanı, hareketi seviyorum. Sıradan olan herşey bana ters, küçük şeylerle mutlu olabiliyorum ama illa ki hareket. Sakinlik bana göre değil ama kendimi de eğitiyorum. Sakin ol! Diye telkinlerde bulunuyorum. Halbuki kalbim dörtnala. Kalp beyinden güçlü. Kim ne derse desin. Zaten insanın kendisiyle olan savaşının esprisi bu. Aklın kalbi yendiği çok nadirdir. Kalp her şeyi ezip geçiyor. İşte bu yüzdendir aklın kalbi sevmeyişi ve bir çizgi  üzerinde arkadaşça yürüyememeleri.
Kalbim benim,
Aklım da kalbimle arkadaş olsun yeter…
Maceraperest ruhlara selam olsun…

 
Toplam blog
: 78
: 290
Kayıt tarihi
: 02.07.11
 
 

1980 yılının buhranlı Ankara' sında gözlerimi dünyaya açmışım. Babamın işi nedeniyle çocukluk yılla..