Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '08

 
Kategori
Futbol
 

Maçın süper yıldızı Cüneyt Çakır'dı

Maçın süper yıldızı Cüneyt Çakır'dı
 

-Galatasaray’lı futbolcular çifte telli oynuyor.

-Taraftarları çığlık atıyor.

-Sebep nedir?

-Merak ettim doğrusu.

-Güya galip gelmişler!

-Güya Fenerbahçe’yi yenmişler!

-Güya tur atlamışlar!

-Güya Fenerbahçe’yi elemişler!

-Bol bol güldüm.

* * * * *

-Maçı içerik olarak değerlendirmeyi gerekli görmüyorum.

-Futbol adına çok fazla bir şey yoktu.

-Ama futbolu ve Fenerbahçe’yi katletmeye ahd etmiş bir hakem vardı sahada.

-Maç süresince gösterdiği ucuz kartlarla maçı çığırından çıkardı.

-Maçın köküne siyanür döktü.

-Ve turu Fenebahçe’nin elinden alarak Galatasaray’a hediye etti.

* * * * *

-Yok yere gösterilen iki kırmızı kartla oyunu yerle bir edeceksin.

-Çığrından çıkardığın maçı, Galatasaray’a hediye edeceksin.

-Bu duruma tepki koyan kaleciye, basacaksın kırmızı kartı.

-Eh yani deyip, lütfenle, son dakikada, ayıp olmasın diye, bir Galatasaray’lıyı oyundan atacaksın.

-Ve sonrasında; ben de hakemim diyeceksin.

-Ve sonrasında; turu geçen takımda, tur atladım diye, çifte telli oynayacak.

-Ve sonrasında; taraftarlarda çığlık atacak.

* * * * *

-Sevindiğim şey yok mu?

-Var tabiiki.

-İyi ki Fenerbahçe böyle lekeli bir galibiyet almadı.

-Bir Fenerbahçe’li olarak üzülürdüm.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..