Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Madam'ın şakası

Madam'ın şakası
 

hayır olmadı Madam , olmadı, ilk kez hata yaptınız!


Uzun zamandır yazmıyordum, içimden gelmiyordu ara ara şöyle bir göz ucuyla bakıp yorumlara mesajlara çıkıyordum sayfadan , kimseleri de eskisi gibi takip edemiyordum taaaaakiiiiiiiiiiiiiiii
MADAMex'i kaybettik bloguna kadar...

Şu an hissettiğim şeyleri kelimelere dökebilmek öylesine güç ki...bazılarınız saçma, hadi canım hayatında görmediğin birine böylesi sevgi SAYGI.. daha neler... diyebilir...AMA...

Eğer duyduğunuz saygıyı son zerresine kadar hak eden biri ise kişi,

Eğer hayata bakışı, tepkileri, düşünceleriyle özel olduğunu hissediyorsanız,

Eğer bu insan neden benim, annem, kardeşim, ablam, eşim, kızım, gelinim, halam, teyzem, akrabam, komşum , dostum değil diye hayıflanıyorsanız,

Eğer , her yazısında hayatın derinine dibine inebiliyorsanız,

Eğer, aşkı sevgiyi en güzel tanımıyla sindirmenize neden olabiliyorsa,

Eğer, hüznü, psikoloji'yi insanı çok iyi ifade ettiğine inanıyorsanız

HAYRANDA OLURSUNUZ, ÜZÜLÜRSÜNÜZ DE, AĞLARSINIZ DA tıpkı benim gibi...

MADAM eğer sıkıldınız, kızdınız, başka bir isimle karşımıza çıkacaksanız bunu da anlayabilirim , ama nolur vedalaşıp gidin böyle değil...

daha yazacaklarım bitmedi :(

 
Toplam blog
: 86
: 8215
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

Çocuk yetiştiriyorum dünyanın en zor, en güzel, en önemli işi değil mi? İşim bu. Vizyonum, Eğ..