Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

MADEM GİDİYORSUN

Madem gidiyorsun, tamam durma git

Ama bir dinle de sonra öyle git

Gözlerin arkada kalmasın sakın

İşleri düzene koy da öyle git


Yıllarca bir yaşam paylaştık senle

Kolay değil öyle ayrılmak senle

Dev gibi bulaşık koydun ortada

Bir yıka şunları, sonra öyle öyle git


Çamaşır yumayı öğretmedin ki

Nasıl ütülenir, öğretmedin ki

El alem neler der, görseler beni

Çarşafı gömleği dür de öyle git


Yaşam paylaşmaktır öyle demiştin

Hep ben kazanmıştım sen de yemiştin

Tedaş telekom su, hadi neyse de

Kart borçlarımızı öde öyle git


Traşı ben olurum hiç sorun değil

Tararım saçımı hiç sorun değil

Ama ben kendimi nasıl yıkarım

Sırtıma bir kese at da öyle git


Not: TV kanallarında buna benzer şiirler okunup millet ağlatılarak para kazanılmaktadır. Bu şiir (aslında şiir değildir bunlar) o şiir denilen şeylere bir tepki olarak yazılmıştır. Ama ne yazık ki TV lerde bunlar gündemde.

 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..