Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Madem kalpten silecektin, keşke hiç sevmeseydin beni

Madem kalpten silecektin, keşke hiç sevmeseydin beni
 

İşte, yeni beeenn....


Çok zaman sıkıntıları atlatırken kurduğumuz hayallerle yollarımız kapanır. Bir çok insan bu şartlarda karamsarlığa kapılır ve umutsuzlukla mücadele etmeyip geriye dönmeyi düşünür. Yaşadığım onca olumsuzluklara rağmen hayata sımsıkı sarılıp, yaşama sevincimi tekrar kazandım. Şimdiye kadar yaşayamayıp kaçırdığım güzelliklerin farkına varmaya başladım.  

Bazen sözcükler kafamda öylece donuk, kımıldamadan duruyor. Yıllardır yalvarmama rağmen, ''Seninle bir araya gelmemiz imkansız'' diye diretmeni anlayamıyorum. Senin için her şeyi yapmaya hazırken, korkutuyor bazen gerçekleri haykırmak, korkutuyor sensizliği kabullenmek. Oysa, gelecek için seninle yarım kalan hayallerim vardı, yapmak isteyip de yapamadıklarım adına. Hayallerimle beni yalnız başıma bırakıp gitmeyi seçtin sen. Bunun için sana kızmıyorum. Aksine, doyumsuz bir gelecek diliyorum yeni hayallerinle sana.. 

Sen olmadan, yalnız başıma anlamsız bir boşlukta gibiydim. Ama, son sözlerinden sonra korkmuyorum artık o zifiri karanlıktan. Gelecek için sensiz düşler kuruyorum korkularıma inat.. Gözlerimi ezan sesiyle açmanın sevincini yaşıyorum, sensizlikten ağladığım gecelere inat..  

Son bir şans için ödeyeceğim bedel ne olursa olsun ödemeye razıydım. Ben senden yeni bir başlangıç istedim. Sen, benimle geçireceğin 1 dakikanın dahi hayalini kurmak istemedin. Sen, bensizliği seçtin. Karşılığında ise bana, sensizliği bıraktın. Her şeyin tamamen bittiğini anladım. Bu konuda elimden gelen tek şey; Hiç bir şeydir.. 

Oysa seni bir gül gibi sevmiştim ve o kadar özlemiştim ki; Bütün dikenlerinin avuçlarıma batmasına razıydım. Ama, bir türlü dokunmama izin vermedin. Geçmişte ikimizde hatalar yaptık. Kendi yaptıklarını unutup, geçmişte yaptığım hatalarla yargıladın beni hep. Bilmiyorsun ki; ''İNSANLARI GEÇMİŞİ İLE YARGILAMAYA KALKARSAN, ASLA ONLARI SEVMEYE ZAMANIN KALMAZ''..  

Ne kadar acı çekersek çekelim inanıyorum ki, o acılar sonunda bize mutluluk olarak geri dönecektir. Yıllardır acıyı da yalnız başıma fazlasıyla çektiğime inanıyorum. Bu nedenle senin hep istediğin ve benim hiç istemediğim şeyi yapıyorum. Seni kalbimden kovuyorum artık, bir daha oraya giremezsin.. Beddua etmiyorum sana ama dilerim sende karşılıksız seversin.. Sevmek mükemmel bir duygudur. Yalnız, doğru insanla ve yalansız duygularla yaşanırsa.. 

İnsanın kalbinde olanı, gözleri açıkça belli eder. 

Eğer yüreğinde sevgi yoksa, zaten bırakıp gider. 

Yıllarca senin için çarpan bu kalp, artık yalnızca benim için atacak.... ELVEDA karşılıksız sevdam.... MERHABA yalnız dünyam.... 

 

Mustafa TARKAN 

 

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..