Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Madem öyle

Madem öyle
 

madem öyle; huzurla

ne desem gidiceksin

madem öyle; sağlıcakla

ne söylesem gidiceksin

madem öyle; mutlulukla

ne yapsam gidiceksin

madem öyle; aşkla git

git çünkü kafana koymussun bi kere,

az da olsa tanıdım ki ben seni,

gözünü kırpmadan arkana bakmadan 

gidiceksin...

madem öyle pervasızca

ne anlatsam gidiceksin

madem öyle hayasızca

ne dinletsem gidiceksin

madem öyle sessizce

ne göstersem gidiceksin

madem öyle hoyratça git 

çek git elbet bu azgın sular bir gün durulur,

ne de olsa tanıdım ya ben seni,

bir gün yine gelirsin 

yapma sakın

alçakça gittin, alçaklığınla kal 

gelme geri gelme

gittiğin yerde kal...

 
Toplam blog
: 7
: 199
Kayıt tarihi
: 10.01.12
 
 

Dokuz Eylül Üniversitesi Fen ve Teknoloji bölümünden mezun oldum  sonra malum her eğitimcinin der..