Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '07

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Maden olan yerde ot bitmez

Maden olan yerde ot bitmez
 

Uzun zamandır görmediği arkadaşını görünce; Oooo Sevgili Kemal ne o bütün kiremitler dökülmüş!

İlk o zaman duydum bu hoş benzetmeyi. Varlığı hoşluktur saçlarımız, hele de kadınların tacıdır. Her ne kadar son zamanlar da görünsün mü? Görünmesin mi? Tartışmaları yapılırken yokluğunun hepimizi üzdüğü aşikardır.

Hadi biz hatunlar biraz bu konuda şanslıyız, zavallı erkekler şimdi bakıyorum da en gencinin bile anlı parlamaya başlıyor eski güzelim zeytinyağlı sabunları terk edip mis kokulu farklı şampuanlar, jöleler, briyantinler kısa zamanda yaprak dökümünü yaşatıyor beylere.

Savunmaları hazır; Ben seviyorum bu halimi der çoğu kalan saçlarını da keser karizmatik olduğunu iddia eder.

Diğer bir kısım erkekler ise onlar daha iddialıdırlar. Erkeklik hormonun fazla salgılanmasından döküldüğünü iddia ederler. Ne kadar kellik o kadar erkeklik.

Çocuk annesine sormuş; Anne babamın neden hiç saçı yok? Anne ne desin babayı şirin gösterecek ya “akıllı insanların saçı çabuk düşünür çok düşünmekten. Çocuk annesinin beline kadar uzanan gür saçlarına bakarak “anne senin ne kadar çok saçın var” der.

Başka ne bahaneler söylerler düşündüm de aklıma gelenler; Tarihe bir bakın, bütün büyük adamlar keldir derler, örnek mi? Winston Chorcil, Napolyon
İstesem saç ektiririm ama insanin doğal hali daha güzel. Beni daha genç gösteriyor.
Akıllı kadınlar kelleri çekici buluyor.
Kelliğimle dalga gecikmesine kızmıyorum çünkü o benim kusurum değil, karizmamın bir parçası.
Benim saç kurutma derdim yok neyse ki şükrediyorum yorum halime. Yıka ve çık, ne karışır, ne dolaşır.
Allah seni inandırsın benim babamın kirpi gibi saçları vardı, tek de beyazı yoktu.
Çekicilik beyinden gelir, üzerindeki kıllardan değil.
Sen kafanı kazıtsan sana yakışmaz. Kafa derin benimki kadar düzgün ve benimki gibi yüz şekline uygun olmalı.
Bir adamın kafasında ye kıl ya da akıl olur...
Maden olan yerde ot bitmez …J Hadi bir iki de atasözü…) Kelin merhemi olsa başına sürer.Bu da cabası “Kel başa şimşir tarak”

Hem kellerin ne tarağa ihtiyacı olur, ne de şampuana…yıka ve çık değil mi ama.. sevgi ile kalın zülüfsüz kalmayın.

Fotoğraf:http://www.aksam.com.tr/arsiv/aksam/2005/06/12/saglik/saglik2.html

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..