Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '08

 
Kategori
Güncel
 

Madımak

Madımak
 

33 kişinin katledildiği bir yangın...

Ben 80'li yıllarda Çorum ve Maraş'ta aynı filmin çekildiğini biliyorum. Bunu 93'te yine yaşadık.

Ülkemizin ne kadar zengin, hoşgörülü, misafirperver olduğu söylenir hep. Madem böyleysek neden oluyor bunlar?

Neden bu kan davasına dönüştürülmek istenen olaylara bu kadar tepkisiz kalıyoruz? Toplumca nasıl bir cinnet geçiriyoruz ki birbirimizi boğazlamak için böylesine hazırız? Ben olayın siyasi boyutlarına hiç girmeyeceğim. Bu yönü zaten yazılıp çiziliyor.

Bunun uygarlıkla filan da bir alakası yok.

Öyle olsaydı eğer, bizden kat kat medeni (!) olan Almanlar yurttaşlarımızı yakar mıydı?

Bu nasıl bir cinnet ki dünyanın her yerinde insanlar acımasızca birbirini kırıyor? Hangi din, hangi inanç sistemi onaylıyor ki bunu?

Hangi sözcükleri kullanacağımı, kime kızacağımı bilmiyorum.

Darbelere karşıyız, demokrasi istiyoruz diyen insanların ne yapacağını merak ediyorum 2 Temmuz'da, nasıl bir tepki gösterecekler?

Yoksa senin darben, benim darbem; senin katliamın benim katliamım noktasına mı geldik?

İnsanın yaşam hakkı olmadığı yerde ne demokrasi olur ne başka bir şey...

 
Toplam blog
: 114
: 1620
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

1964'te Ankara'da doğdum. Meslek lisesinin elektrik bölümünü bitirip fabrikada ve şantiyede çalıştım..