Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Maestro

Maestro
 

seni bağladılar, acı veren özgürlüğüne katlanman için..


çıngıraklı bir deliyim
kendi çığrımdan ürkerim
ebatımla kumaşım farklı
bu yüzden tüm delil yetersizliğim...
......
Masum bir çocuktu
Her çocuk gibi tek beyazdı
Sürekli elimden tutmuştu
Rakı şişesinde balıkken bıraktım ilk,
Gökteki yıldızlardan masa kurduğumda sonra...

Ağladığını nadiren duyardım geceleri çocuk kalbimin
Hazzın son demindeyken yarin koynunda
Bekler görürdüm onu
Bir çizik bakışlarında...

Belki de suç değildi, herşeye sahip ederken bizi
Büyüyünce bir hiç olmak
Benim suçum değildi

Off..her şeyim meydanda, azıcık örtünmeliydi...
Ahmet abimin kalp krizi geçirdiğini öğrendiğimden beri
arar durur oldum çocukluğumu,
kaçmak kurtulmak...
Sonra gördüm ya az önce gülen yüzünü
içim bir şükür etti...

Ama kalbim
ama çocukluğum...
ama gökteki yıldızlar
ya balık...
ya çizik bakışlım
yarin koynu hani...
hani can
can giden hani!
 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..