Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mahalle Çocukları

Biliyoruz ki bazı mahallerde çocuklar çok küfürlü konuşurlar. Benim yaşadığım mahalle de böyle mahalle ve ben bu durumdan hiç holanmamışımdır. Ayrıca neden küfür ettiklerini anlamamışımdır.

Ben yaşadığım mahallenin küfürsüz, görgü kurallarına uyan insanların yaşadığı mahalle olmasını isterim. Küfür duyduğum her seferinde kulaklarımı kapatırım. Ama ne çare! Yanlarına gidip sorarım:
"Neden küfrediyorsunuz? Bu durumdan hoşlanmayan insanlar var, " derim.

Onlar da bana,
"Hoşlanmasınlar, bize ne? Hem sen neden küfrettiğimizi anlayamazsın. Yaşın küçük" deyip beni terslerler.

Ben de bu duruma üzülürüm. Ben ve arkadaşlarım da bu durumdan hep rahatsızlık duymuşuzdur.

Küfrüsüz bir dünya istiyorum.

 
Toplam blog
: 2
: 744
Kayıt tarihi
: 04.07.08
 
 

İlkokul 5. sınıf öğrencisiyim. Yazmayı ve okumayı çok severim. Milliyet Blog'da güzel yazılar yazmay..