Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '07

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
591
 

Mahallenin delisi

Mahallenin delisi
 

Yeni evliyim, o sene açıköğretimde iki yıl üst üste sınıfta kalan sivrileri topluyor askeriye….asker lazım neyse 4, 5 aylık evliyim çağırdılar cici kocamı da kaldık kaynanamla bir başımıza….

Kayınvalidemle geziyoruz bir gün çarşı pazar hiç tanımadığım muhiti tanıtıyor bana kaldırımda oturan perperişan bir gencin önünde durdu bütün sevimliliğini takınıp; - bak Yavuz bu senin yengen, onu sev, onu koru falan diyor ben şaşkın… sonradan öğrendim ki mahallenin azılı delisiymiş Yavuz, zaten çocukluğunda da pek akıllı değilmiş ama zaman içinde uyuşturucu işinde bulunan amcasının da yardımlarıyla iyice zıvanadan çıkmış, ona buna saldırır olmuş.

Kadıncağızda ne yapsın garibim işe gidip gelirken bana bir şey yapmasın diye yalakalık yapıp beni sevdirmeye çalışıyor elin delisine…

Tam kahvenin önünde mahalleden genç bir hatunun dudağına mı yapışmamış, pazarda bir kadıncağızın bluzunu mu çıkarmamış, bir polisin şapkasını mı alıp kaçmamış, sinir olduğu bir esnafın kafasına küçük tüp mü yapıştırmamış neler neler duyuyorum ve zaten peşinde 3-5 köpek geziyor görüntü korkunç yani…

O beni sevdirmeye çalışan zavallı kayınvalideme bile bir gün alışverişte dalmış konuşur vaziyetteyken arkadan sinsice yaklaşıp pis parmaklarını ağzına sokuvermiş kadın 3 gün öğüre öğüre bir hal olmuştu.

Nihayet bir akşam karanlıkta işten dönerken karşıdan üstüme üstüme gelmiş hiçbir şey söylemeden suratıma okkalı bir tükürük atıp geçip gitmişti ben ağlaya ağlaya eve koşarken(öpmez öpmez kapıda o halimde kaynanacım da şap diye yanaklarımdan öpüvermişti hoşgeldin diye haha)

Aldım bende payımı yani deli Yavuz dan...

Uzun bir süre her karşıdan geleni, her arkamdaki ayak sesini Yavuz zannetmiş, paranoyak olmuştum…

Nerden mi geldi aklıma geçen akşam çarşıya inmiş alık alık gezerken kulağımın dibinde durup dururken çığlık atıp, sonra da benim çığlığımla korkan deli yüzünden :))

Beni mi buluyorlar anlamadım ki…çok korktuğum için mi acaba yoksa kendilerine yakın mı buluyorlar ne ? :))

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

:)))) kiyamam yaa

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU 
 07.10.2011 11:46
Cevap :
:)))  07.10.2011 22:30
 

ben de çok korkarım yaw

melike79 
 15.10.2008 10:31
Cevap :
:)) ben olayları yaşarken gülmemiştim ama şimdi anarken çok gülüyorum, teşekkürler  15.10.2008 10:53
 

İnsan durup dururken delirmez herhalde. Mutlaka başına bir şeyler gelmiştir garibimin. Ben çocukken mahallenin delisi Emin vardı.Gördü mü kaçacak delik arardım. Sevgiyle kalın...

moonlight1 
 31.01.2008 16:16
Cevap :
doğuştan değilse akıl hastalığı vardır tabi birşey, bu Yavuz çocukken de pek normal değilmiş ama sonrasında sanırım uyuşturucuya falan bulaşmış, iyice delirmiş, tşk. yoruma, sevgiler  31.01.2008 18:02
 

Bu sizin deli Yavuz, deliden öte ileri derecede bulaşıkmış anlaşılan... Ne varki deliler Allah' ın sevgili kulları ve onlara her gün bayram... Sevgi ve saygılarımla...

Efsane FB 1907 Baterist Metin 
 15.10.2007 19:40
Cevap :
öyle ya, dünyanın binbir derdinden bi haber, tabi onlara her gün bayram haklısınız...teşekkürler ziyaretiniz, yorumunuz için, sevgiler  16.10.2007 11:21
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 149
Toplam yorum
: 2492
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 1085
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster