Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mahbutbey-FSM Köprüsü 3,5 saat!

Mahbutbey-FSM Köprüsü 3,5 saat!
 

Mega kent İstanbul'dan bir trafik kazası sonucunda 25 km.'lik trafik çilesi.


Dün akşam saat 18.10'da iş çıkışında Bağcılar-Mahmutbey sapağından özel otomobilimle hareket ederek E-6 üzerinden FSM Köprüsünü kullanmak üzere yola çıktım. Trafik gayet normal akıyordu birden bire Kemerburgaz sapağına geldiğimde durdu. Ben genelde o istikameti kullandığım için kemerburgaz bölgesinde yol genişletme ve köprü çalışması olduğunu biliyorum dedim o sebeptendir diye başlarda trafik dur kalk şeklinde ilerliyordu. Neyse Kemerburgaz sapağından Seyrantepe mevkiine yani Galatasaray'ın yeni stadyumu Türk Telekom Arena'ya kadar dur kalk şeklinde 1, 5 saatte geldim katettiğim km 4 inanılır gibi değil. Daha sonra trafik artık durdu hiç ama hiç ilerlemiyorum yaklaşık olarak 4-5 defa dakikalarca kontak kapattım, tabi benimle birlikte birçok araçta kontak kapattı. Karşı yönden geliş yani Asyadan Avrupa yakasına geliş levent gelişinden gayet akıcı ve hızlı derken bir kaza da karşı yönde oldu hemde zincirleme oldu ve iki yönlü köprü yolu tamamen kilitlendi ve durdu. Birçok aracın yakıtı bitti evet yakıtı bitti oda bir felaket şerit kapattırdı. Sonrasında karşı yön trafik durunca o yönden gelen araç sürücülerine sordum dedim 3 saatir yoldayız ne var yolda dediğimde abi kavacıktan sonra köprü girişinde bir kamyon orta refüje sol şeritten çarpmış yan yatıp yolun karşı şeridine geçip yani bizim gidiş istikametine yan yatıp durmuş.

Soruyorum şimdi sayın yetkililer büyük mega kentin büyük sorumsuz sorumluları.

1- O saatte o kamyon'un ne işi var o yolda kural ihlali yasak saat içinde trafikte yola çıkamaz.

2-Nerde trafik yetkilileri, karayolları yetkilileri, bu aracın yola çıkmasına ey izin veren yetkililer.

3-Diyelim kaza oldu tamam ama o aracı kaza yerinden kaldırmak çokmu zor ey benim başta trafik polisim Büyükşehir Belediyem binlerce araçta insanları perişan ettiniz bu mudur mega kent İstanbul'u yönetmek çok yazık bence yetkililer burada biraz daha etkili vede planlı programlı bu tür kazalara hazırlıklı olmalıdırlar hem polisimiz. Belediyemiz hemde Karayollarımız.

Özetlersem 18.10'da çıktığım ve Ümraniye Nevzat Demir Tesislerine 21.30' da vardım inanın yıllardır İstanbul'dayım araç kullanıyorum 1. ve 2. köprüyü 1, 5 veya 2 saatte geçtiğim az olmuştur ama 3.5 saat'te geçtim inanın tam bir Mega şehir rezaleti.Umarım yetkillier dünkü olaydan bir ders çıkarırlar bir dahaki sefede daha hazırlıklı olurlar.

 
Toplam blog
: 14
: 988
Kayıt tarihi
: 29.04.10
 
 

1997 yılında İstanbul üniv. iletişim fak. basın- yayın gazetecilik mezunum. Sırasıyla Milliyet Ga..