Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Mahcup sevdim

Mahcup sevdim
 

MAHCUP SEVDİM


Sevdamı yazdım mehtaplı gecelere

Mahcup sevdim seni
Gözlerim, gözlerine mahcup baktı.
Ellerim, ellerini mahcup tuttu.
Mahcup öptüm.mahcup okşadım yanaklarını
Sevgimde arsızlığa hiç ödün vermedim..

Mahcup sevdim seni
Duygularımı mahcup anlattım.
Mektuplarımı mahcup yazdım
Mahcup sokuldum kucağına
Saçlarını mahcup okşadım
Yarınlara bıraktım kalanını

Mahcup sevdim seni
Bakışlarımı mahcup attım
Mahcup anlattım sevdamı
Türkümü mahcup söyledim
Heyecanı bitmesin diye sevdamın.
Mahcup yazdım mehtaplı gecelere

Mahcup sevdim seni
Yanında mahcup yürüdüm
Mahcup uyudum dizlerinde
Mahcup sarıldım kollarına.
Sevgimi mahcup fısıldadım kulaklarına.
Mahcup gördüm, mahcup sevdim
Çünkü ben mahcup büyüdüm.
Ekim 2008 /İZMİR

 
Toplam blog
: 221
: 1905
Kayıt tarihi
: 27.09.06
 
 

Evli bir kız çocuğu babasıyım. Yüksekokul mezunuyum. Bir kamu kurumunda çalışıyorum.16.03.2017 ta..