Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '22

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mahkumun Eşi Ne Yapar?

Şu anda mahkûm eşi olanlar ne yapıyor demiyoruz, adamını(!) bekliyordur.

Ben mahkûm eşi olsam ne yaparım?

Nasıl yani kocası adam öldürdü katil, hiç hayatlarında bir şey değişmiyor mu?

Kusura bakmayacak evliya pohu yemedim o andan itibaren hiçbir şey aynı kalamaz; 20-30 yıl bekleyeceğim için değil katil birinin karısı olamayacağım için 9 çocuklu olsam boşanırım.

Ayrıca işin doğrusu hapisteki kocasını beklemek de mantıklı değil bu nedenle de boşanırım.

Ama galiba benim gibi düşünen yok ki ayrılan mahkûm eşini duymadım.

Çocuklar, seviyorum durumları bir yana asıl neden korktuğu içindir.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..