Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '15

 
Kategori
Güncel
 

Mahmut Boz: "Her şehre dergi iletiyoruz"

Mahmut Boz: "Her şehre dergi iletiyoruz"
 

mahmut boz antalya


Mahmut Boz, Antalya'nın ardındanAnkara'da da adından söz ettiriyor. FoxTV'de yayınlanan Hilal Cebeci ve Nurseli İdiz'in sunumuyla gerçekleşen programa konuk olan Mahmut Boz, Viva Dergisi ile ilgili detaylı bilgiler verdi. Fox Türk TV adına Mehmet Kuyumcu Sektörler Arası Türkiye Turu'nda Ankara'da başarılı çıkışıyla çok ses getiren Viva Dergi işletme sahibi Mahmut Boz ile keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi.
 
M.K.: Herzaman olduğu gibi sektörün en iyilerinden biri Viva Dergi'ye konuk olduk va karşımızda işletme sahibi Mahmut Boz Bey bulunmakta. Merhabalar efendim. Değerli izleyicilerimize sizleri tanıtmak istiyorum. Mahmut Boz kimdir, kaç yıldır bu sektördedir.
 
Mahmut Boz: Antalyalıyım, 88 doğumluyum, 6 yıldır medya sektöründeyim.
 
M.K.: 2009 yılından beri bu sektörde hizmet vermektesiniz. Biraz da dergimizden bahsedeceğiz. Viva Dergi, ne zaman kuruldu ve ne gibi hizmetler vermektedir?
 
Mahmut Boz: Yeni yüzüyle yeniden çıkmaya başlayan Viva Dergi, bu ay dördüncü ayımıza girdik dördüncü sayımız çıktı.
 
M.K.: Dördüncü sayınız çıktı. 3 farklı ilde devam etmekte...
 
Mahmut Boz: 3 farklı ilde 3 farklı dergimiz var, bir tane de haftalık çıkan gazetemiz var. İstanbul'da, Ankara'da ve Antalya'da.
 
M.K.: İstanbul, Ankara ve Antalya'da bu hizmeti yürütmektesiniz. Biraz Ankara'da Gaziosmanpaşa'da bulunan işletmenizden söz etmek istiyorum. Burası toplamda kaç metrekarelik bir alandır efendim?
 
Mahmut Boz: 150 metrekare.
 
M.K.: 15 Metrekarelik bir ofiste çalışmaktasınız. Sizin yanınızda çalışan uzman kadrı sayınız kaçtır efendim? Kaç kişiyle çalışmaktasınız?
 
Mahmut Boz: Ankara'da 12 tane, 3 şehirde de toplam 50'den fazla.
 
M.K.: 50'nin üzerinde çalışan uzman kadronuz var. Size taleplerin gelmesi doğrultusunda bu 3 şehirde zaten bütünüyle çalışmaktasınız. Ancak Türkiye'nin değişik noktalarından seyreden izleyicilerimizden talep geldiğinde hangi adreslere kadar ulaştırabiliyosunuz, ayrıca bu talepler geldiğinde size hangi adres ve telefonlardan ulaşılabiliyor?
 
Mahmut Boz: Talep geldiği zaman kuryenin ulaşabileceği her şehre ulaşabiliyoruz. Kargo ile her adrese dergi ve gazete iletebiliyoruz.
 
M.K.: Bir talep gelmesi doğrultusunda Türkiye'nin her yerine ulaşabiliyorsunuz. Çok kısa zamanda herkes tarafından bilinen işletme ve işletmeci haline geldiniz. Ancak bu sektörde yanlız değilsiniz. Sizler gibi hizmet veren yada verdiğini iddia eden bir çok işletme varken özellikle sizin tercih edilme sebebiniz ne sizin en önemli yönünüz nedir efendim?
 
Mahmut Boz: İnternette çok iyiyiz. Tüm mobil cep telefonlarıyla uyumlu uygulamalarımız var. İos, Android veWindows işletim sistemiyle uyumlu uygulamalarımız var. Viva Dergimizin baskı adedi fazla, trajımız çok fazla ayrıyetten her sayımızı katalog kalitesinde basıyoruz.
 
M.K.: Kuşe kağıtlara ve kalın kağıtlara basmaktasnız. Son derece kaliteli çekimler ve kaliteli baskılarla değerli okuyucularınıza ulaştırmaktasınız. Şimdi ben biraz çalışmalarınızdan söz etmek istiyorum. Toplam abone sayınız nedir kaç kişiye ulaşan bi dergidir Viva?
 
Mahmut Boz: Sadece Viva her ay 20 bin kişiye ulaşıyor. Türkiye geneline baktığınız zaman toplamda 100 bin kişiye varan okuyucu kitlemiz bulunmaktadır.
 
M.K.: Oldukça ciddi bir traj bu ve ciddi bir çalışma yapmaktasınız. Dediğimiz gibi sektörümüzün en iyilerinden birisiniz. Ben biraz ileriye yönelik plan ve projelerinizden de söz etmek istiyorum.
 
Mahmut Boz: Viva Dergi'yi büyütmeyi hedefliyorum. 6 ay içinde de Türkiye geneli yayına başlamayı hedefliyorum.
 
M.K.: Çok yakın bir zamanda Türkiye'nin geneline dağıtım yapacaksınız. Çok daha başarılı olacağınızdan asla şüphemiz yok. Bu yönde de size başarılar diliyoruz. Şimdi efendim bizi izleyen değerli seyircilerimizin içerisinden sizleri tanıyan ve derginizle birlikte olan bir çok izleyicimiz var özellikle. Onları biliyorsunuz aldıkları dergi sonrası duydukları hayranlığı dostlarıyla paylaşarak okuyucu kitlenizin genişlemesine sebep olmakta. Özellikle derginizi tercih eden değerli izleyicilerimize burdan söylemek istediğiniz bir mesaj var mı efendim?
 
Mahmut Boz: Dergimizi tercih ettikleri için çok teşekkür ediyorum. Dergimizi takip etmeye devam etmelerini istiyorum. Bundan sonra da kendilerine hizmet vermekten mutlu olacağız.
 
M.K.: Ben de izin verirseniz sizleri tanımayn izleyicilerime burdan küçük bir davette bulunmak istiyorum.
 
Değerli izleyicilerimiz Ankara Gaziosmanpaşa'dan sizlere seslendiğimizi söylemiştik. Sektörünün en iyilerinden biri Viva Dergi'nin konuğuyuz demiştik. Gerçekten son derece profesyonel çalışmalarıyla medya sektörünün en iyisi olarak sizlere hizmet vermek için beklenmektesiniz. İhtiyacı olan her firmanın bu dergiyi görmeleri ve burayla çalışmaları bizlerin de tavsiyesi, aynı zamanda hem kaliteli çalışmaları hem de kaliteli işleriyle bu sektörün en iyisi. Zaten dergileriyle ve kendileriyle tanıştıktan sonra fazla söze gerek kalmadığını anlayacaksınız. Sektörler arası Türkiye Turumuz tüm hızıyla devam edecek. Ankara Gaziosmanpaşa'dan sektörünün en iyilerinden biri Viva Dergi'den sizlere seslendik.
 
Toplam blog
: 21
: 325
Kayıt tarihi
: 30.01.15
 
 

Antalya Megazine Dergisi, Ekonomi Gazetesi, Viva Dergi ..