Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '08

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Makarnam

Makarnam
 

Önceden dolapta kötü günlerde kullanılsın diye konulmuş bezelyelerin artık kullanılma zamanıdır tereddüt edilmiye:)

Şimdiiiii makarnanın püf noktası haşlaması çünküüü makarnanın en leziz kısmının mundar edildiği süzülme faslı yok!!!!!!!!Sadece haşlanacağı kadar su koyarak bunu sağlarsınız. Eğer bir kendine güvenmeme durumu var ise az su koyun, haşlanmamış ise bi köşede sıcak su bulundurup azcık ilave ile bu işide çözersiniz.

Haşlanmaya bir müddet kala; kiiiii bu müddet hafif bir demlenme süreci kadar yeterli olacaktır. (Ben sallama çaya da karşıyım herşey demlenmeli kardeşimmm:) malzemeler karıştırılarak katılsın eğer bezelyeniz haşlanmış değil ise biraz erken atın ki oda pişsin dimi yaaa....

Şimdi bu malzemeler ne kadar az pişer ise o kadar değerlerinden feragat ediyorlar; tam insanoğlunun tersi bir durum var yani "biz piştikçe olgunlaşırken sebze çiğ kaldıkça olayı"(Offff ne laf ettim haaaaa taktirlerinizi bekliyorum lütfen yani:)

Biraz da altını kapadıktan sona bekleyin veeee servis ediniz.

NOT:Bu tarifte mümkünse nelerden VAZGEÇMEYİN;
1.Mutlaka suyunu süzmeden yapın
2.Sarmısak şart
3.Maydonoz size çok iyi gelecektir
4.Papyon makarnaya bu malzeme çok yakışıyor....

AFİYET OLSUUUUUUN

 
Toplam blog
: 13
: 582
Kayıt tarihi
: 25.06.07
 
 

Yorum yazmak için burdayım ama kimbilir yazarım ben de birkaç kelam kendi cumhuriyetim de kimbilir..