Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Makas

Makas
 

alazalik dervişim şimdi..


Nasıl da çeyrek geçiyo zaman 
 
Kafamı kırasım ağzımı yırtasım geliyo
Günler günleri kovalıyo
Yüzümdeki kırışıklar kırışıkları
Ama büyümedim 
İlk günkü gibi 
Hala ilk günkü gibi
Bu kalp atışlarım...
..
Değil
Çeyreği de değil, bomboş akıp gidiyo devran
Kafamı kuştüyü omza koyasım geliyo 
8. gün'de varolasım
Gülesim, gülümseyesim geliyo
Balık aklım...
..
Makası vuruyo emre kırt kırt kırt..
saçlarım mı zayıflıyo
kişiliğim mi bilemediğim
Makas darbeleri iyi geliyo pıhtılaşmaya..
..
Demiyorum hiçbişey
Çiçek böcek martılar diyecektim
de...yalan söyleyemem..
 
http://www.youtube.com/watch?v=yqGp3UU-p0Y
 
 
 
 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..