Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '11

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
3311
 

Makatına pet şişe kaçan adam!

Makatına pet şişe kaçan adam!
 

Birkaç gün önce basında yankı uyandıran haber adeta şaka gibi, önce haberi okumayanlar için haberin bir özetini yazayım. Edirne’de 50 yaşında bir amca banyoya girecekmiş, üstünü çıkartmış tam banyoya girecekken talihsizlik ya ayağı kaymış düşmüş, bilin bakalım neyin üstüne düşmüş! Evet, doğru tahmin; Pet şise! Tabi şanssızlığın böylesi adam bağırmaya, çığlık atmaya başlayınca ailesi banyoya girerek, adamcağızı o halde bulmuşlar. Doğru Trakya Üniversitesi’nin hastanesine götürmüşler. Üniversite hastanesinde ilk müdahale yapılmış ve pet şişe ameliyatla çıkarılmış… 

Trajikomik bu öyküden sonra gelelim acı gerçeklere. 

Öncelikle haberin içeriğine inanıp, inanmamak tabi kendinize kalmış ama bana pek inandırıcı gelmedi. Tesadüfün, talihsizliğin böylesi yani… Neyse haber yalansa da istediğini yapıp yapmamakta haberde ki amcanın kendi bileceği iş … 

Bana daha tuhaf gelen şu ki, hasta mahremiyeti nasıl bu kadar göz ardı edilebiliyor. Hastanın röntgenlerinin gazetelerde yayınlanması ne kadar normal? 

Sonuçta olayın geçtiği il küçük bir il, küçük şehirlerde yaşanılan olaylar zaten hızlı bir şekilde kulaktan kulağa yayılırken, nasıl bu kişinin bu olayını bu kadar şeffaflıkla ortaya çıkartırlar? 

Sonuç olarak, olan amcaya olmuş daha da kimse onunla kahvede tavla oynamaz, benden söylemesi. 

: ) 

Ece ÖRS 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bu kadar müthiş bir olayın sonunu, "tavla'ya" bağlaman, çok şahaser.Ya bilerek ya da bilmeyerek. Bilerek yaptığını ümit ederim. Bana, "bilmmeyerek" gibi geldi. Ne kadar masumane! Aynen devam et. Daha da güncel yaz. İçinden geçenleri yaz. Olduğu gibi, konuşur gibi. Çok sık yazma. Birikimini biriktir. İslim biriklensin. Düdüklü tencere gibi. Tam zamanında koyverirsen islimi. Çıkan ses de gür olur. Alışılmış kelimelerin, duyulmamış yeni alternatiflerini kullan. Yazının içeriğinin yanısıra, kapsadığı alan önemli. Yazının içeriğindeki renkler, "bir mini etek gibi" olmalı.Ve de her şey içine almalı veya barındırmalı. Bu kaideyi, beraber çalıştığımız Attila İlhan Hocam söylerdi sık sık. Sizin okulda böyle şeyleri, hocaların bile bilmez. Ya n'apacaksın? Kalitelilerin yazılarını okuyacaksın hep. Blogda, literatürlerde, kalite bellediklerinin kapağını kaldıracaksın.Diğerlerinin yanından bile geçmeyeceksin. Gözlerin bozulmamış olur hiç olmazsa. Başarı dileklerimle

muzo 
 31.12.2011 1:39
Cevap :
Muzaffer Bey yorumunuz için bana vakit ayırdığınız için teşekkür ederim. Kusura bakmayın geç dönüyorum. Yazının sonunda bir küçük gülücük oluşturmak diyebiliriz tavla olayına. Olumlu eleştiriniz ve yol gösterdiğiniz için de ayrıca teşekkürler.   03.01.2012 16:40
 

kola şişesi o yahu..:) ya da uludağ mı.dur bakayım..

dengbej 
 22.07.2011 0:52
 

valla röntgende şişe daha çok mideye yakın :)) nasıl düştüyse amca :)))

Tallga 
 21.07.2011 1:06
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 59
Toplam yorum
: 75
Toplam mesaj
: 21
Ort. okunma sayısı
: 1282
Kayıt tarihi
: 13.05.09
 
 

Marmara Üniversitesi Halkla İlişkiler bölümü öğrencisiyim. Okumak, yazmak ve hayata dair yorumlar ya..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster