Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '14

 
Kategori
Magazin
 

Maksat gırgır olsun

- Bizim evde son söz Mehmet’indir.

- Aferin, peki ne der?

- Karım bilir der?

***

- Sen ana değil, denizanasısın.

- Sen de baba değil iskele babasısın.

***

- Uyuyamıyorum…

- Niçin, uyutamadığınız için mi uyuyamıyorsunuz?

- Hayır, asla. Niçin uyuyamadığımı bakın size anlatayım. Seni düşünmekten sabahları kahvaltı yapamıyorum. Öğle yemeği de yiyemiyorum, hep seni düşünüyorum. Hayalimde sen olduğun için, akşam yemeği de yiyemiyorum. Onun için gece uyuyamıyorum, çünkü açım.

***

- Hiç sıcak bir aşk yaşadınız mı?

- Bir kere yaşadım. Bütün sevgimi, aşkımı sevdiğime verdim saklasın diye, o buzdolabına koymuş kokması diye…

***

- Size birisi eşek derse ne yaparsınız?

- Bir kişi eşek derse güler geçerim. İki kişi eşek derse oturur iyice bir düşünürüm. Eğer bir üçüncü kişi bana eşek derse gider kendime güzel bir semer alırım.

***

- Evliliği nasıl tanımlarsınız?

- Aşk bir maça benzer, ya yener ya yenilirsin, berabere kalırsan evlenirsin.

-Ya aşk…

- Aşk bir pencere gibidir, fazla açarsan hava alırsın.

      ***

- Sizce para her şeyden önemli midir?

- Paranın ne önemi var, önemli olan miktarı.

        ***

- Kadın hakkı konusunda ne düşünüyorsun?

- Bak, kadın hakkı diye bir şey yoktur, çünkü her hakkı erkektir.

        ***

- Bir insan bir insanı niçin çekemez.

- Halat koptuğu için.

        ***

-Yaşınız kaç?

-Valla kesin bir şey söyleyemeyeceğim, çünkü yaşım her yıl değişiyor.

        ***

-Sağduyunuza hayranım.

-Sol kulağım duymadığı için hep sağduyuluyumdur.

      ***

-Demokrasilerde her istediğinizi söyleyebilir misisiniz?

-Bize, “ demokrasilerde her istediğinizi söyleyebilirsiniz, emniyette olursunuz” dediler, biz de her istediğimizi söyledik şimdi emniyetteyiz.

***

-Evlenmeden önce gözlerinizi dört açın.

-Evlendikten sonra da yarı yarıya kapatın.

Anlamadım, ya siz…

 

 

 

 

  

 
Toplam blog
: 165
: 646
Kayıt tarihi
: 16.02.09
 
 

Recai Şahin: 1941 yılında Fethiye- İncirköy'de doğdum. İlkokul köyümde, ortaokulu Fethiye'de okud..