Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '19

 
Kategori
Deneme
 

Makul Çizgi Keskin Çizgi

Terbiyesiz olmayan hitaplarımız rahatsız etmemeli. Rahatsız ediyorsa sorun sizde değil, karşınızdaki bilinçsiz. Rencide etmeyen ve gerçek olan her şeyi söyleyebilmeliyiz.

Makul çizgi törpülenmiş kişiliktir. Söylediğiniz her şey bir başkasının hoşuna gidiyorsa, normal karşılıyor rahatsız olmuyorsa doğru konuşmuyorsunuz. Korkup çekinerek ya da karşı tarafı kırmamak için onun istediği gibi… Makul çizgili kişilik deniyor buna. Bizim gibi toplumlar biraz böyle ve gelişmiş toplum oluncaya kadar böyle devam edecek.

Bazı cesurlarımız keskin çizgili kişiliğe sahip, sözünü sakınmıyor. Bir de bu şekildeki insanlar sivri dilli diyerek dışlanıyor.

Ben senin istediğini değil kendi istediğimi söylerim. Tabii ki yok böyle bir toplum. Her sözde eveleme geveleme, özür, affedersin…

Keskin çizgili değilseniz suç sizin değil, ortam müsait değil, amucam kaşının üzerinde kara var desen kavga çıkarıyor çünkü. Kültürlü ortamlarda yine de az da olsa gerçekleri konuşabiliyoruz.

Ben de keskin çizgili kişiliğe sahibim ama belirttiğim nedenlerden dolayı benim de bıçağım kesmiyor maalesef.

Üzmeyen kırmayan makul çizgili kişilikleri dinlemek zaman kaybı çünkü herhangi bir gerçeği ortaya koymuyor. Terbiyesiz değil bilgisiz ve cahil de değilse söylediği rahatsız etmez, ediyorsa sorun karşısındakinde.

Bir de bu üzmeyen kırmayanlar terbiyeli oluyor bizler terbiyesiz. Ne gördüysem ne biliyorsam onu söylüyorum ama hoşuna gitmiyor.

Lütfen bana üzmeyen kırmayan makul çizgili karakterler hiçbir şey söylemesin! Terbiyeli olsun, cahillik etmesin, bilerek söylesin istediğini söylesin, söylediği isterse beni yerin dibine soksun! Ben gerçeği istiyorum!

Sonuç; sorun toplumun dışladığı sivri dillilerde değil sözde saygılı konuşanlarda ve sizi konuşturmayanlarda.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..