Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '17

 
Kategori
Güncel
 

Mal Beyanı Uygulaması Memurların Mal Sahibi Olmalarını Engelliyor

Mal Beyanı Uygulaması Memurların Mal Sahibi Olmalarını Engelliyor
 

Nereden buldun? Yemedim içmedim biriktirdim. Olabilir mi, olabilir; ama kabul edilmiyor. Nereden buldun dünyanın en mantıksız sorusu; çaldım, çaldırmasaydın!

Bugün memurların yarısının evi yok; çünkü biriktirip mal mülk sahibi olmalarına izin verilmiyor. Bankada 10 bin liram var. “Belgesini göreyim” Ne belgesi ya kenarda köşede üç beş biriktirip yatırdım.

Bu maaşla mı? Evet, bu maaşla sana ne! Sen insanların nasıl yaşadıklarını biliyor musun? Başımıza bir ev alayım diye adam yemez kardeşim ya!

“Rüşvet aldın ya da bir iş çevirdin…”  Bu benim sorunum değil…

Ya gideceksin bir araba arsa filan alacak, taksitle eve gireceksin… Belki düğünden şuradan buradan takı makı… Eşin çocuğun belki üç beş bir yerlerden kazanıyor, denkleştiriyorsun, “Gelirlerini belgele” Buldum ya, kumarda kazandım!

İnsanların ekonomik durumu bozuk, üç kuruş nereden buldun demenin âlemi mi var; sanki milyon dolar! Nereden alacak nereden bulacak banka mı soyacak, belki ek iş yaptı, yapsın yasaklamayın. Bırakın herkes kendini ekonomik olarak geliştirsin; devletimizin durumunu ülkemizin halini görüyorsunuz.

Kanun dışı işler yaptığını düşünüyorsanız yaptırmayın siz bakacaksınız bu işe… Büyük balıklarla uğraşılsın ama üç kuruş beş kuruş, nereden buldun, mal beyanı… Bilmiyorum yani!

Sırf bu mal beyanı uygulaması yüzünden memurların çoğunun malı mülkü yok. Maaşla başlamış maaşla devam ediyor.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..