Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Maldivler Beyazı

Arkadaşım fotoğraflarının altına şu cümleyi yazmış;

“ Maldivler beyazı ile bizi âdete büyüledi. “

Cümleyi okur okumaz hemen aklıma gelen renk skalasında bir benzetme olduğuydu. Demek değişik bir ton beyaz, dedim kendime. Yeni bilgilere açık olma isteğimden yararlanarak internetten baktım. Bir yer adı ile karşılaştım, şaşırdım. Araştırmaya devam ettim ve karşıma şu bilgi çıktı:

“Burdur’ un Yeşilova ilçesinde bulunan, beyaz kumsalı ve berrak yapısıyla Maldivler e benzetilen Salda Gölü’ nün turizme kazandırılması için kaymakamlıkça çalışma başlatıldı. “

Bilginize sunulur.

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..