Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '10

 
Kategori
Dostluk
 

Mamut'un konuğuyduk!

Mamut'un konuğuyduk!
 

Önceki gün yani cumartesi günü “Mamut” un iki ağır misafiri vardı!

İzmir Aliağa’dan Mesut Selek!

Sakarya Hendek’ten Ahmet Balcı!

Atalarımızın “dağ dağa kavuşmaz ama dağ gibi insanlar kavuşur” sözü misali dağ gibi üç insan, Milliyet Blog sayesinde Büyükada sahilinde tarihe geçecek bir buluşma gerçekleştirdik!

Önceki gün yani cumartesi günü Büyükada Arap istilasına uğramıştı. Gemiler, botlar, firkateynler adaya Arap taşıdılar gün boyu! Bostancı’dan gemiye bindiğimde kendimi Yemen Havayolları yolcusu zannettim. Tek tük bendim! (tek Türk olacaktı ama bu da hoşuma gitti!)

Arapların konuşmaları da beni mest etmişti! (bilmiyorlar ki Arapça biliyorum!)

“Haci cennete geldik !”

“ Vallahülazim cennet! Bu Türkler cennette yaşıyorlar da haberleri yok!”

“ Vallahi haberleri yok!”

“Biz de yeni farkına vardık Kari!”

Gemi iskeleye yanaştığında herkesin ayağa kalkması şaşırtmıştı beni. Sonradan Mamuttan öğrendiğime göre gemilerin her yanaşmasında adada ufak bir sarsıntı olurmuş!

Bu konuyla ilgili bir saate yakın kafa patlattık!(sarhoşuz ya!)

Mesut Bey’in gemisi geç geldi! Adresi almadığından bütün adaları dolaştırmış kaptana! Rizeli kaptan kırmamış Mesut Abiyi.

“Hocam bir bak bakalım çevreyi! Bulamazsan bekliyorum!” demiş!

Mesut Bey, beni bekler görünce gemiye doğru bağırdı!

“Tamam Dursun Kaptan, gidebilirsin, Ahmet burada!”

Mamut bizi ayakta karşıladı! Üzerinde kırmızı bir tişörtü vardı. Tişörtün üzerinde “ En büyük Fenerbahçe, sonra Türk Milli Basketbol Takımı!” yazıyordu!

Bu yazının virgüle kadar olan kısmı tişörtün dolayısıyla Mamut’un önünde, kalan kısmı tişörtün arka kısmında dolayısıyla Mamut’un sırtında yazıyordu!

Tam altı saat sohbet ettik!

Bunun beş saati yukarıda bahsettiğim gibi geminin iskeleye yanaşırken yaptığı sarsıntı üzerineydi!

Adanın tektonik kayalar üzerinde oturması buna sebep oluyormuş! Depremi emme özelliği katıyormuş bu hal!

“Bütün adalar böyle Ahmet! Adalar en güvenli bölgelerdir! Dikkat ettin mi bilmem, kuşlar çok ürkek hayvanlardır bilirsin, bunlar adalarda konaklarlar geceleri!”

“Doğru diyorsun Mamudabi! Mesela Kuşadası, Kanarya adaları var! Bundan gelme demek! Doldur Abi!” (doldurun konuyla ilgisi yok! Ama sebebi o!)

Mesut Bey içmek istemedi başta!

“Yola gideceğim, trafik çevirir ceza yazar bakarsınız!” Dedi!

Mamut bir laf etti canımı sıktı!

“Bütün gemiciler sarhoştur Mesut Bey!”

“Olur mu Abi ? Serhattt (bir t fazla oldu ama çit gibi oldu, olsun!) ağzına damla içki koymamış!”

“Damlayla içki içilir mi ulan? Seni kandırmış!”

Sonra düşündüm de doğru diyor! İyi işletmişsin beni Serhattt ! Alacağın olsun!

Milliyet Blog üzerine genel bir değerlendirme de yaptık!

Mamut bundan sonra her hafta sonu “Abüzitttin” karikatürleri çizecek! Söz balonlarını ben yazacağım! Mesut Bey de kendi sayfasında yayınlayacak! Böyle bir güç birliği kararı aldık!

Editörlerin de “karikatür “kategorisi ilave etmelerinin gerekliliğini vurguladık!

Unutamayacağım bir gündü!

Gece de unutulmazdı!

Basketçilerimiz Sırbistan’ı güzel bir oyundan sonra yendiler.

Çok dua etmiştik çok!!

Not: Amerikalılara duamız tutmuyor!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..