Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Manavgat Yunus Emre İlköğretim Okulu Öğrencilerinden 23 Nisan’ a özel müthiş Zeybek Havası.

Manavgat Yunus Emre İlköğretim Okulu Öğrencilerinden 23 Nisan’ a özel müthiş Zeybek Havası.
 

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeni ile yapılan kutlamalarda oynadıkları Zeybek Oyunu ile herkesi kendilerine hayran bırakan 6/B Yunus Emre İlköğretim öğrencileri 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramının gözdesi oldular.

Manavgat Kaymakamı Kasım Fikret Dayıoğlunun’ da oyunlarına hayran kaldığı efeler, Flipper Pizza’ nın da özel konuğu oldu o gün.

Efelerden ve tabii ki Yörük kızlarından hiçbir ücret almayan Filipper Pizzanın efelerden korktuğu için mi yoksa 23 Nisan Çocuk Bayramı için mi Pizza ısmarladığını anlayamadığımızdan:)) dolayı görüşlerine başvurduğumuz Filipper Pizza yetkilileri, “23 Nisan çocuk bayramı dolayısı ile yaptığımız özel bir uygulamaydı bu. Geleceğin teminatı olan çocuklarımızı çok seviyoruz. Bugün onların bayramı, biz de böyle bir jest yaparak onları mutlu etmek istedik. Bunu yapacağımızı da önceden ulaşabildiğimiz kadar çocuğa ulaşarak duyurduk. Onları mutlu ettiğimiz için biz de çok mutluyuz”, dediler.

İşte benim de şehir turu yaptırarak mutlu etmeye çalıştığım efelerden biri de benim oğlumdu. Onu çok seviyorum. Efelik ona çok yakıştı. Tüm diğer çocuklar gibi…

İşte objektifimden efelerin bir günü…

Not: Video çekimi yaptığımdan efelerin tören alanındaki gösterisini çekmeyi unutmuşum. Önemle duyurulur...:))

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..