Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '10

 
Kategori
Futbol
 

Manchester United 1-0 Bursaspor

Manchester United 1-0 Bursaspor
 

Bu gece sahanın en iyisi taraftardı.


Maçtan önce çoğumuz Bursaspor'un hiç şansının olmadığını, ayağına top gelmeyeceğini hatta tarihi fark olabileceğini düşünüyorduk. Fakat maç, Nani'nin muhteşem golüyle 1-0 bitti.

Erken gelen bir gol yedi Bursaspor. Golden sonra açıldı aslında. O zamana kadar bir heyecan vardı. Bu bence çok doğal çünkü Old Trafford çimlerine çıkmak çoğu futbolcuya nasip olmaz. Bursaspor, yediği golde bu heyecanın mağlubu oldu aslında. Aynı zamanda Manchester da çok istekliydi.

Manchester United fevkalade futbol oynadı. Hızlılar, estetikler, iyi pas yapıyorlar, iyi şut atıyorlar. Bursaspor'un buna bu derece iyi direnmesi şaşırtıcıydı. Yani ben bu kadarını beklemezdim. Sonuçta Manchester United'a karşı oynuyordu hem de deplasmanda. Hayal bile edemezsiniz bunu. Bırakın Bursaspor'u, Galatasaray, Fenerbahçe veya Beşiktaş gitse dahi aklımızdan iyi oynama fikri geçmez.

Bursaspor standartlarına göre bence iyi bir oyun sergiledi. En azından mücadele ettiler. Hırslıydılar, istekliydiler. Zaten spikerin verdiği istatistiğe göre daha fazla koştular. Benim gözüme Volkan fazlasıyla çarptı, çok istekliydi. Insua da aynı şekilde.

Bursaspor gol atabilir miydi, istese atabilirdi. Futbolcular biraz daha hızlı düşünüp doğru pas atabilse, bu maçta en azından bir beraberlik olabilirdi. Fakat Bursaspor Avrupa arenasında son derece tecrübesiz. Ertuğrul Sağlam da bildiğiniz üzere Avrupa Fatihi(!). Bu sebepten, kaçırılan golleri şaşırtıcı bulmuyorum.

Yine de tebrik ediyorum Bursaspor'u, bu akşamki mücadelesinden dolayı. Umarım Bursa'daki maç çok daha güzel olur. Bursaspor'un grupta hiçbir şekilde iddiasının olmadığını düşünüyorum fakat yine de gönlüm Avrupa Ligi'ne kalmasından yana, yolun açık olsun Bursaspor...

Ayrıca şunu da eklemeden edemeyeceğim, bu gece taraftar mükemmeldi. Old Trafford'u inlettiler. Onları tebrik ediyorum.

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..