Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '10

 
Kategori
Magazin
 

Manga "Aynı Olabiliriz"

Manga "Aynı Olabiliriz"
 

Nasıl?


Bizde eurovision bir alem olur.
Hem 'olay' olur, hem 'kolay' olur...

Güne 'özel', her kafadan müzik otoritesi oluruz.
Veririz gazı birbirimize...
Gitmeden 'birinci', gelince 'ben demedim mi' oluruz...

Bizde eurovision bir alem olur.
Hem 'kolay' olur, hem 'olay' olur...

Dikkat!
Bu şarkı, sevgi dostluk ve küresel mesajlar içeriyor'muş'.


TRT Manga'ın eurovision şarkısı 'We Could Be The Same' (Aynı Olabiliriz) için:
"Manga'yı internette yapılan ankette en fazla oy aldıkları için seçtik"
"400 Bin TL civarında bir limitimiz var"
"Geçen yıl ne kadar bütçe verdiysek bu yıl da aynısını verdik"
"Bunun yanı sıra sponsorların vermiş olduğu destekler var" demiş.

Genel Müdür Şahin ayrıca, “Gönlümden geçen şarkının Türkçe olması idi" diye de eklemiş.
Grubun solisti Ferman ise, "Şarkının İngilizce olmasındaki nedenlerden en önemlisi vermek istediğimiz mesajı aynı anda anlatabilmek" demiş.

Serbest dalda ve kendi aralarında yarışan müzik otoritelerimiz(!) ise, ‘Hedef ilk 5 olmalı’ diye konuşmuş...

Bu yıl Norveç’in başkenti Oslo’da düzenlenecek 55. Eurovision Şarkı Yarışması’a Fransa, Almanya, İspanya ve İngiltere ve ev sahibi Norveç doğrudan katılacak.
Diğer ülkeler 17’şerli iki yarı final grubuna ayrılacak ve her bir yarı final grubundan 10'ar şarkı Final’e kalacak.
Manga da önce 27 Mayıs'ta yarı finalde, geçmesi halinde de 29 Mayıs'taki büyük finalde yarışacak.


<ı>‘We Could Be The Same’ (Aynı olabiliriz)
Şarkının Türkçe sözleri

<ı>Rüyalarımda gördüğüm o sen olabilirdin
Göründüğünden çok daha fazlası,
Hayatta istediğim her şey olabilirdin
Ne demek istediğimi anlıyor musun?

Bunun kader olabileceğini görüyorum
Seni onların senden nefret ettiğinden daha fazla sevebilirim
Kimi ayıpladıkları önemli değil
Onların kendi oyunlarında yenilebiliriz

Bunu gözlerinde görüyorum
Bu bir sürpriz değil
Seni bir yıldız gibi dans ederken gördüm
Ne kadar faklı olduğumuz önemli değil

Bunca zamandır
Seviyorum seni
İsmini bile bilmiyorum
Sadece bir geceliğine
Aynı olabiliriz
Ne derlerse desinler fark etmez

Yeni bir sayfa açtığımı hissediyorum
Dünyanın bir sahne olduğunu hissediyorum
Dramın sona ereceğini düşünmüyorum
Hiddeti bırakacaklarını düşünmüyorum
Ama dünyanın muhteşem olabileceğini biliyorum

Seni onların senden nefret ettiğinden daha fazla sevebilirim
Kimi ayıpladıkları önemli değil onları kendi oyunlarında yenebiliriz

Söz: <ı>Evren Özdemir, maNga, Fiona Movery Akıncı
Müzik: <ı>maNga

<ı>55. Eurovision Şarkı Yarışması’na katılacak 39 ülke:

1. Arnavutluk (RTVSH)
2. Ermenistan (AMPTV)
3. Azerbaycan (Ictimai TV)
4. Beyaz Rusya (BTRC)
5. Belçika (RTBF)
6. Bosna & Hersek (BHRT)
7. Bulgaristan (BNT)
8. Hırvatistan (HRT)
9. Kıbrıs (CyBC)
10. Danimarka (DR)
11. Estonya (ERR)
12. Finlandiya (YLE)
13. Fransa (FT3)
14. FYR Makedonya (MKRTV)
15. Gürcistan (GEGT)
16. Almanya(NDR/ARD)
17. Yunanistan (ERT)
18. İzlanda (RUV)
19. İrlanda (RTE)
20. İsrail (IBA) 21. Letonya(LTV)
22. Litvanya (LRT)
23. Malta (PBS)
24. Moldova (TRM)
25. Hollanda (TROS)
26. Norveç (NRK)
27. Polonya (TVP)
28. Portekiz (RTP)
29. Romanya (TVR)
30. Rusya (RTR)
31. Sırbistan (RTS)
32. Slovakya (STV)
33. Slovenya (RTVSLO)
34. İspanya (TVE)
35. İsveç (SVT)
36. İsviçre (SRG / SSR)
37. Türkiye (TRT)
38. Ukrayna (NTU)
39. İngiltere (BBC)


Hadi bakalım, kolay gelsin, bu acayip yarış...

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 243 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..