Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '13

 
Kategori
Blog
 

Mangal partisi yapalım!

Aslında "blog gir" butonuna basarken niyetim başkaydı!

Siyasi bir yazı yazacaktım!

"Amaan Ahmet" dedim içimden sonra! "Memleketi sen mi düzelteceksin? Dünya yansa bir bağ samanın yanmaz!"

Lafı gelmişken, bir bağ samanı ithal eder duruma gelen güzel ülkemin IMF'ye beş milyar dolar borç verecek olmasından duyduğum kıvancı belirtmeden de geçmeyeyim dedim!

Mangal mevsimine geldik sevgili dostlar!

Basından takip ettiğim kadarıyla, eskisi gibi kene vakalarına da rastlanılmıyor!

Çözüm süreciyle birlikte Cudi dağlarında bile mangal keyfi yapılıyorsa bizler İstanbul gibi bir metropolde, kimilerimiz Beykoz ormanlarında, kimilerimiz Belgrad ormanlarında bu keyfi neden  yaşamayalım?

Yaşayalım tabi ki!

Ben şahsen kenelerin kaybolmasını bu çözüm sürecine bağlıyorum!

Çok çektik bu Kırım Kongo kanamalı ateşinden!

Anadolu yakasında ikamet eden dostlarım; yakın zamanda bir mangal partisi yapalım!

Gülelim, oynayalım!

Eğlenelim!

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..