Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '18

 
Kategori
Deneme
 

Manifest (Manifesto)

Manifest (Manifesto)
 

In my mind
I can figure out why
For all the bad things
And all the good things
That make as one
As only one
Like Eric meaning so
As Anıl always to remembered
As me myself only
The one whom is lonely
Calling for aboluteness
To reach for peacefulness
Unlike others
To be independent soul
To be respected by gods
Allah even
By this way to live forevever
As oneself
Not for somebody's behalf
With his unique soul and dignity
To create missinglessness
In this life
In a sense of living
In fulfillment of oneself
In producing rightfulness
Together with what was ordered inholy books
Doing his best within his best morals
To reply all those to critisize him
That he has done the right thing
So far
So good

TÜKÇE MEALİ

Aklımdan
Sebebini bulabiliyorum
Kötü şeylerin
Ve iyi şeylerin
Hepsi bir bütün
Sadece bir bütün
Tıpkı İskandinavca’da
Eric’in anlamı gibi
Tıpkı her zaman anılacak Anıl gibi
Tıpkı ben gibi benim gibi
Kimsesiz ben gibi
Tamlık hissi için uğraşan
Huzura erişmek için
Diğer insanlardan farklı
Bağımsız ruha sahip
Tanrılar tarafından saygı duyulan
Allah’ın kulu
Böylelkle sonsuza kadar yaşayacak
Kendi gibi, kendiyle
Başkası gibi değil
Özgün ruhu ve itibari ile
Eksizlikten kurtulmak için eşsiz olmak
Bu hayatta
Yaşama savaşında
Kendini yetiştirmede
Hakkı ararken
Tıpkı kutsal kitaplarda anlatıldığı gibi
Yüksek ahlakıyla elinden gelenin en iyisini yapacak
Onu eleştirenlere cevap vererek
Doğru olanları yapacak
Bugüne kadar olduğu gibi
En iyi şekilde

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..