Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '18

 
Kategori
Deneme
 

Manifesto

Manifesto
 

Günlerdir hesaplaşmalar var televizyonlarda
Paylaşılamayan gerçekten bugün değil
Geçmişin intikamı
Baktım da çok azı ve hatta hiçbiri o geçmişi yaşamış yaşta değil
Okuduklarıyla ve söylemlerle zehirlenmiş beyinler ordusu
Tıpkı dün dediğim gibi
Benim sevgisizliğim Rus edebiyatı yüzündendir
Dostevski ve Tolstoy
Yıllarca beni tensel aşkın peşinden koşturdukları içindir
Oysa sevgi evrensel ve tinseldir
Ya o MİLLİ lafı üzerinden yarattığımız SEVGİSİZ toplum var ya
En büyük düşmanımız odur
Dün yarı çıplak ben ile dindar kapalı bir nur yüzlü
Tüm kıyafet ve kültür farklılığımıza rağmen
Hem birbirimize saygı gösterdik
Ve 2 inançlı insan olarak birbirimize SEVGİ duyduk
Nedir bu paylaşılamayan MİLLİYETÇİLİK hissi?
DEVLET büyük vatandaş KÜÇÜK olmaz
Kağan da olsa, Han da olsa, Cumhur Reisi de olsa
HİZMET EDİLECEK KESİNLİKLE VATANDAŞTIR!
Atatürkmüş, sayın Erdoğanmış, Ecevitmiş, Süleymanmış
Hepsi LAF-I GÜZAF'tır.
Önemli olan TEK BİR TÜRK VATANDAŞIDIR!
Bunun ve dinin temeli 
İNSANI SEVMEKTİR!
İyi geceler olsun…

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..