Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '09

 
Kategori
Magazin
 

Manitaya bakanlar

Bir yazı.

Sayın Hayrettin Filiz yazmış. Ben de kendisinden alıntı yaparak okuyucuyla yeniden buluşturmak istedim. Kastamonu Gölköy Enstitüsünün nasıl kurulduğunu lirik bir şekilde anlatıyor. Yazının başlığı: DAL OĞLUM, BAL OĞLUM…

Hızla Çağdaş Uygarlık düzeyine çıkılabilirin yollarının arandığı günlerde ortaya atılan bir proje… Proje bize özgü ve dünya eğitim tarihinde o güne dek uygulanmamış bir eğitim atağı. Kırsal kesimin bütüncül kalkınmasını sağlayacaktı.

Okunma sayısı: 87

Bir başka yazı.

12. Dalga Ergenekon göz altılarının ve tutuklamalarının sözünün edildiği, bu haksız uygulamalardan sonra Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneğine artan ilginin belirtildiği bir yazı. O dernek ki, ülkemizin en önemli Sivil Toplum Kuruluşlarından birisi… 19 Mayıs 2009 günü son yolculuğuna uğurlanan bir eğitim meleği Türkan Saylan’ın 20 yıl Genel Başkanlığını yaptığı bir dernek. Bu yazı, üyesi olmaktan gurur ve mutluluk duyduğum derneğime bizimle birlikte elini taşın altına sokacak yeni üyeler kazandırmak için kaleme alınmıştı. Bir ‘İmece’ çalışmasına çağrıydı bir anlamda.

Okunma sayısı:101

Diğeri.

Genetiği değiştirilmiş gıda ürünlerini ve tehlikelerini ele alan bir yazı. Belli bir kesimi değil, herkesi ilgilendiren bir konuydu.

Okunma sayısı:90

………………………………………….

………………………………………….

Bir başkası;

Bir belediye başkanının yemeğine katılan iki çocukla ilişkin bir anı yazısı. Başlığı: MANİTAYA BAK!

Okunma sayısı: 231

Ortada bakılacak ne bir ‘manita’ vardı, ne de gazetelerin arka sayfalarındaki güzellerden birisi… Buna karşın okunma sayısı diğer yazılarımın iki katından fazla.

Demek oluyor ki, Milliyet Blog’daki okuyucularımız Manitaya bakmışlar!... Yazılardaki okunma sayılarını karşılaştırdığımızda bunu rahatlıkla söyleyebiliriz. Şimdi sorsak, onlar Manitaya bakma niyetiyle okumadıklarını söyleyeceklerdir. Hatta okumadıklarını da… 2007 seçimlerinde % 47 gibi bir oranla AKP’yi iktidara taşıyan bu insanlara sorulduğunda, “ Ben oyumu vermedim” diyorlardı. Oysa yaklaşık her iki kişiden birisi bu partiye oy vermişlerdi.

Arkladaşlar, işte böyle.

İnsanımız sağlık konularını atlayıp ‘Manitaya' bakmaktan vazgeçmiyorlar, geçemiyorlar. Neden mi, diye sorarsanız, ben de bilmiyorum. En iyisi bunu Freud’a sormak gerek.

Bazılarının ‘Manitasız’ kalmaması dileğimle…

 
Toplam blog
: 8
: 1525
Kayıt tarihi
: 01.05.09
 
 

1953 Azdavay - Kastamonu doğumluyum. 1971 Kastamonu - Göl İlköğretmen Okulu; 1988 Anadolu Üniversite..