Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Manitayı eve atacağım, annemi ne yapayım ?

Manitayı eve atacağım, annemi ne yapayım ?
 

hu huu, evde kimse var mı?


Sevgili Kerem abi,

62 yaşındayım. Daha önce 2 kere evlendim. Birisi evililik dışı olmak üzere 3 hanımdan 4 çocuğum var. Dördüncü çocuğumdan daha 5 yıl önce haberim oldu. Son eşimden 10 yıl önce boşandım. Daha doğrusu başka görüştüğüm bayanların olduğu ortaya çıkınca terk edildim. Son eşim çok harika bir hanımdı. Sayesinde ilk defa adama benzedin diyordu annem. Ama işte huylu huyundan vazgeçmiyor. Terk edilmemle beraber iş hayatımda başaşağı gitti. Ben aileden çok zengindim ayıptır söylemesi. Boğazda konakta yaşıyordum. Porsche arabam bile vardı. Ama işlerim bir ters gittim, toparlayamadım. Şimdi Büyükada'da annemin yanında yaşıyorum.

Lafı çok uzattım. Benim başıma bir talih kuşu kondu ki sorma gitsin kerem abi. 3 yıl önce amerikalı bir bayanla tanıştım. Ben yaşlarda. Evlenme ihtimalimiz doğdu. Kadın bana "beni seviyor musun" dedi. Ben de "zamanla severim" dedim. Aman bu bir kırıldıki sorma. Yeri göğü inletti. Tırnaklarıyla yüzümü gözümü çizdi. İlk uçağa binip basıp gitti Amerika'ya. Sonra bir kaç ay önce yazışmaya başladık tekrardan. İstanbul'u özledim, gelsem bir seni de görsem falan diyor. Gel dedim ben de.

İşte geliyor bu akşam. Tekrardan bir şeyler olabilir diye heyecanlandım. Annemi aradım, durumu anlattım. "Çok mühim ziyaretçimiz var anne bu akşam," dedim. 79 yaşındaki annem çok sevindi. "Yemekleri ben yaparım" dedi. Yemekleri yapıyor olması güzel ama, annemin yemekten sonra evde olmaması gerekiyor. Anlarsın ya ;-). Akşam sen istersen Selami'ye git dedim. Selami benim kardeşim. Olmaz oğlum dedi. Ta amerikalardan misafir gelmiş, gelin adayı dedi. Ben nasıl evde olmam dedi.

Ben de bu gelişmenin üstüne en sevdiğim kızımı aradım. Kızım, dedim. "Amerika'dan Betty ablan geliyor, iş ciddi. Akşam babanneni size çağırır mısın?" "Hay hay" dedi kızım. Ama gel görki o da ikna edememiş. Şimdi bir çuval incir mundar olacak diye korkuyorum. Bana tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı kerem abi?

Sevgilerimle.

Bahtiyar.

***

Bahtiyar Bey,

Allah sizin belanızı versin...

K.


http://www.fotokritik.com/916587

 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..