Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '07

 
Kategori
Anılar
 

Manolya

MANOLYAAAA

Bu bildiğiniz manolya değil. Bana özel yüreğimi çalan "manolya" ....

Çiçek gibi mucizevi ...

Çiçek gibi doğal...

Bu manolya aslında bir şarkı adı Amalıa Rodrıques in bir fadosu. Portekizce söylenmiş ama dinleyende ana dilinin etkisini yaratacak kadar evrensel bir dokunuşta... İlk defa bu manolya adlı şarkıyı Alaçatıda kaldığım, pansiyona çevrilmiş bir Rum evinin bahçesinde işittim. Ve vuruldum. Tahmin edersiniz 150 yıllık bir evin avlusunda, yaşanmışlığın her dokunuşta hissedildiği bir ev..

Ne aşklar, ne hüzünler, neler neler yaşanmıştır bu evde derken Amalıa'nın insanın yüreğini çizen sesinden manolyaaaa. Öyle sık sık vurulmam ama bu şarkı benim olmalı cinsinden vurdu beni. Tabi her tatil gibi Alaçatı güzelliği de bitti. O nefis rum evi, avlusu...

Ama bende hala manolya sızısı... Bulamadık bir türlü şarkıyı. Artık duyduğuna şükret diye pollyannayı bile bunalıma sokacak avuntular içerisindeydim ki bir süpermen bana onu buldu veeeee artık dinliyebiliyorum şu anda olduğu gibi. Ama bendeki sızı gene devam....

Süpermen dedim ilk önceleri ona ama şimdi gerçekten masal kahramanı olduğunu bana ispatlarcasına yok oldu!!

Manolya bende ama gene sızı gene sızı !!!!


 
Toplam blog
: 13
: 582
Kayıt tarihi
: 25.06.07
 
 

Yorum yazmak için burdayım ama kimbilir yazarım ben de birkaç kelam kendi cumhuriyetim de kimbilir..