Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '10

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Manşet

Manşet
 

Milliyet gazetesinden aldim.


Bugunku milliyet gazetesinin mansetini okuyunca basbakanin gittigi ulkede kalacagi 48 saat icerisinde ulkeyi bastan yaratacagi izlenimini edindim. Turkiye Cumhuriyeti basbakaninin bu kadar gucu varda bizmi farkina varamiyoruz diye dusundum. Eger boyle bir gucu varsa bizi bugune kadar medya yaniltti. Gercekleri saptirarak bizim yanlis bilgi edinmemizi sagladi. Yok eger bugune kadar basinda okuduklarimiz dogru ise bugunku baslikta bir anormallik soz konusu.

"Erdogan firtinasi ulkeyi kasip kavuruyor basligini" ben soyle degerlendiriyorum. Milliyet gazetesi, basbakana ve iktidar partisine, sizi tum gucumuzle destekliyoruz. Milliyet blog yazarlarinada elestirilerinize dikkat edin biz hukumetin arkasindayiz milliyet blogta yazma hakkini kaybetmek istemiyorsaniz yazilarinizin iceriginde bize uyum saglayin.

Bugunden sonra milliyet blog yazarlarinin yazma haklarini kaybetmemek icin hukumeti elestiren yazilar yazacagini zannetmiyorum.

Suya sabuna dokunmadan vakit gecirmek varken, basina is almayi kim ister degil mi?

Bana oyle geliyorki yaptigim elestiriler ile, kovulan ilk blog yazari olacagim. Basbakan elestiri yapan medya istemedigine gore, gazete yonetimininde elestiren blog yazari istememesi gayet dogal.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...