Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '07

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Mantar sote

Mantar sote
 

Onunla geç tanıştım.. Nasılda o ana kadar tadının bu denli güzel olduğunu bilememişim... Annem yapar ben sadece yerim... Pilav ve makarna yanında enfes bir tat ortaya çıkıyor...

Annem akşama kızacak yine neden mi? Evde çeşit çeşit yemek yapıyor ben üstüne illa her akşam bi şey yapmaya kalkınca;herkes senin yaptıklarını yiyor benim yemekler kalıyor diye kızıyor...Önceden yemek yapmıyodum sadece tatlı, börek çörek üzerinde duruyordum(halada) şimdilerde yemeklere merak sardım.Annem hep kızardı birazda yemek öğren diye şimdi yapıyorum, kızıyor anlamıyorum ki...
Neyse en sevdiğim sebze yemeğinden biri olan MANTAR SOTE karşınızda!!!Annişkom senin yemeklerin daha güzel..Seni çokkkkkkkk seviyorum annişkom:))


MANTAR SOTE

MALZEMELER: * 200 gr mantar
* 1 çorba kaşığı margarin
* 1 adet sivri biber
* 1 adet domates
* karabiber, tuz


HAZIRLANIŞI: Mantarları küçük küçük doğrayıp margarinle birlikte sote edin.Küçük küçük doğradığımız domatesleri ve sivribiberleri ekleyin.
5-10 dk sote ettikten sonra baharatları ekleyin.
AFİYET OLSUN:))

 
Toplam blog
: 32
: 1185
Kayıt tarihi
: 01.09.07
 
 

Klima sektöründe çalışıyorum. Hafta sonları kursa gidiyorum. Patronlarımla başım dertte. Müşteriler..