Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
 

Mantığa aykırı sorular

Mantığa aykırı sorular
 

İki sanatçıyı magazin gazetecileri görürler;

-“Efendim birliktemisiniz?”

Bazıları “sana ne lan” dese de diğer bazıları

-“Hayır bizim seviyeli bir birlikteliğimiz var” derler. Bu ne demekse.

Ya da bir sanatçı programa katılan bir kişiye sık sık “70 milyon” bizi izliyor der. Türkiye’de yaşayan tüm insanların işi gücü yoktur, hepsi bir televizyon izlemektedirler. Üstelik onların da hepsi sadece bir kanalı izleyebilirler mi?

"Efendim, bir daha dünyaya gelseniz ne olmak isterdiniz?"

Cevap “yine sanatçı olurdum.”

İkinci soru "Unutamadığınız bir anınızı anlatır mısınız?"

Anlatsam ne olacak?

"Tek başınıza ıssız bir adaya düşseniz ve yanınıza sadece üç şey almanıza izin verilse, neler alırsınız?"

“Sana ne lan?”

“Nasıl soru bu?””


Çalıştığını gördüğün birinin yanına gidip ;

"Eeeee ne yapıyorsun?

Çalışıyor musun ?"

Herhalde görüyorsun.

Kapıyı açar ve içeri girersiniz, içerdeki kişi sorar;

"Geldin mi ?" Hıı, gördüğün gibi geldim.

Telefonla biri sizi ev telefonunuzdan arar, telefonu açarsınız, sorar;


"Evde misin ?"

Sen nereyi aradın ki?

Kapı çalınır, diafon 'dan bir ses duyulur ;
"Kim o ?"
Ve kapıyı çalandan cevap :
"Benim"

Cep telefonu çalar, gizli numara, ismi kayıtlı olmayan numara görünür, sorar;

-“Tanımadın mı?”

-“Tanımadım.”

-“Aşk olsun demek böyle olduk, artık tanımıyorsun.”
 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..