Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Mantığın çakışması...

Mantığın çakışması...
 

bırakma beni...


Zaman mı yıprattı bizi sevgilim?

Umulmaz dertler mi kaldı şimdi bana?

Her hüzünde gözyaşları gizliymiş,

Bir sonbahar sabahına yalnız uyanmak cabası

Geçen günler gelmiyor ki hiç geri.

Hasretinden oldum ben divane, deli

Hangi gökyüzünden yağar yağmur, gök seli,

İzmir mi desem, İstanbul mu? Bilmem ki.

Git derken dillerimden bir hece

Kal diyordu yüreğimden bir raşe

Hiç bir şeyi dinlemez ki mantığım

Yine de ben sensizliğime ağlarım

Geri geldin…

Sevinç benim!

Aşk benim!

Sen benimsin!

Ben senin!

 
Toplam blog
: 21
: 3839
Kayıt tarihi
: 29.07.09
 
 

Duygusal kişiliğimin ardında güçlü bir yapım var. Her zaman duygularım galibiyet vermez genellikl..