Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '17

 
Kategori
Deneme
 

Mantık ve Gönül

                  Mantıkla Gönül kavga için de. Bense ikisinin arasın da sıkışmış bir beden. Sağa dönüyorum Mantık durmamı söylüyor.'' Sen yanlış yolda arıyorsun sevgiyi. Gittiğin yol da dik yamaçlar var. Dikenlerle kaplı yollar. Dur gitme canın yanar. Bunca acıya değer mi? '' diyor. Bedenim çaresizlik için de kıvranıyor. Kor olmuş ateşler için de yanıyor. Biraz serinlemek istercesine  döndükce dönüyorum. Bir şeylere yaslanıp yaşamak  benim de hakkım düşüncesi ile sola dönüyorum. Beni en iyi o anlar diye. Gönül işi , kalp işi o anlamayacak, bilmeyecek de kim bilecek düşüncesi ağır basıyor.

                   Evet; gönül beni dinleyip'' Sen doğru yoldasın. Sevgi bu ne para ne de pul,  bu yola çıkana engel olamaz. Sevginin gücü dağları deldirir. Tıp kı Ferhat la Şirin gibi. Hiç bir engel tanımaz. Sevgi ile tüm engeller aşılır. Sevgi zor olanı başarmak için yaşanmazmı? Kolay olsaydı bu kadar değerli olurmuydu?'' Beden biraz rahatlamış dinlenmiş görünse de , acabamı takıntıları ile gene kıvrandıkca kıvranıyor. Dinlenmek ne kelime sıkıştıkca sıkışıyor. Ne sağa dönebiliyor ne sola. Çıkar yolu bulmak gittikce zorlaşıyor. Sığınacak tek vicdanı kalmış ona gitmekse zor. Asıl kararın onda olduğunu biliyor bilmesine de çaresiz. Mantıkla gönül arasın da sıkışan beden çaresiz, yorgun ve bitkin.

                     Karar vermek düşüncesinin zamanı gelmiş olsa da işin içinden halâ çıkamamış bir bedenle  yaşamak zorun da kalmanın , acabalarla mantık yürütmenin ve o mantıkla dikenli yolları aşmanın gayreti ile  yine yola devam ediyor bedenim. Bu yolun zor olduğunu biliyorum. Kayıp düşebilirim. Paramparça olabilirim. Düşündükce '' Neyim kalmışki ? Zaten paramparça değilmiyim? Her bir parçam birtarafta toplayamamışken, kayıp düşsem ne farkeder? Dikenler parçalasa kan revan için de kalsam kimin umrun da? '' Gitmeliyim, sadece tek bir dalım, bir umudum varken bu yolu aşmalıyım.

                      Sevginin verdiği güçle , bitmemiş olan umudumla yarınlara ulaşmalıyım. Her ne kadar Mantıkla , Gönül arasın da arasın da sıkışmış bedene sahip olsam da tutunduğum tek dal sevgi herşeyin önüne geçiyor.

                      Kararan dünyamdan, sevgi dolu ruhlar alemine koşar adımlarla ilerliyorum.

             Hatice Büyükarı...

 
Toplam blog
: 89
: 164
Kayıt tarihi
: 20.08.17
 
 

Kız Meslek Lisesi mezunu. Ev hanımı. Okumayı ve yazmayı seven biriyim. Gerçeklerle uyumlu olması ..