Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '12

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Manyak bir eğlencelik : Flyboard !!!

Manyak bir eğlencelik : Flyboard !!!
 

Benim gibi bir deniz tutkunu için hayat boyu görülebilecek en büyük eğlenceliklerden biri Flyboard … Su, zıplama, havalara uçma ve nefis ötesi bir serbest düşüş tecrübesi yaşama… Acaba kaç alet, bu saydığım kalp duduracak lezzetteki eğlencelikleri bir arada sunabilir ki…

Bir kaç tane saymaya çalışsam bile, bu özelliklerden en az bir tanesini elemem gerekir… Flyboard gibi hepsini bir arada sunacak, komplike bir alet herhalde şu güne kadar yapılmamıştı dünyada… Tanrım o tarifi mümkün olmayacak derecede nasıl bir keyiftir öyle…

Sanki jet ski deymişçesine kuruluyorsunuz aracın üzerine… O kadar rahat ve insan vücut yapısına uygun ki… Sonrasında aleti hareket ettirdiğinizde, çok da zor öğrenilmeyecek bir kontrol becerisiyle ilerleyebiliyorsunuz deniz yüzeyi boyunca…

Suyun üstündeki gidişiniz sarmadıysa, işin içine heyecan katmak için, motora basıyor ve yavaş yavaş yada isteğe bağlı olarak birden havalanabiliyorsunuz… İstediğiniz kadar kalın tepelerde… En son aşamada ise süper bir bunging jumping deneyimi yaşamaya geliyor sıra….

Son sürat bir şekilde denizle buluşmanız var ki, o an adrenalin düzeyinizin hayatınızdaki en tepe noktaya varacağına, her şeyine iddaya girerim sizinle… Yeme de yanında yat bir güzellik Flyboard benim bakış açıma göre… Yani ne kadar anlatsam boş aslında…

Anlatılmaz yaşanır ve tadılır modunda bir deniz zevki kelimenin tam anlamıyla… Bir çok eğlence sektörü uzmanı, Flyboard ın ülkemize girdiği takdirde talep rekoru kıracağını düşünüyor… Açıkçası ben de bu görüşe katılıyorum… O iddialı sözlerin altına kapı gibi imzamı da atarım vallahi…

Aslında sunduğu komple zevk buketi düşünüldüğünde, bir tanesine 6600 dolar vermek hiç de pahalı gelmiyor bana… Ama yeni çıktığı için ve seri üretimine yavaş yavaş başlanacağı için Flyboard ‘ a ulaşmak, başlarda çok çok zor olacaktır diye düşünüyorum…

Ben bile daha şimdiden iple çekiyorum O ‘ na binmeyi… Çocuklar ve benden gençler ne düşünür Flyboard hakkında, gerisini siz tahmin edin artık… Gel teskere gel, ellerini çabuk tutsun bizim Türk girişimcileri de, en kısa sürede tadalım seni bir kez bile olsa…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/manyak-bir-eglencelik-flyboard/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..