Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '12

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Manyetik Dalgaların insana verdiği zararın farkında mısınız ?

Manyetik Dalgaların insana verdiği zararın farkında mısınız ?
 

Manyetik alanlar beyin tümörüne,kansere vb. hastalıklara yol açıyor.


Bir kaç saat önce, bir blogda manyetik dalgalar ile ilgili bir yazı okudum. Yazılanlar ne kadar doğru diye bir araştırma yaptım. Sonra biraz düşündüm ve kafamı toparladım. Aklımdan bir özet çıkardım.

Teknoloji günden güne hızla değişiyor ve biz de bu değişime ayak uyduruyoruz. Cep telefonları, bilgisayarlar, tabletler artık hemen hemen bir evde var. Hatta 4 kişilik bir ailenin, 5 cep telefonu, 2 bilgisayar ve 2 televizyonu olduğuna ben şahidim. Elbette teknolojinin bize sağladığı avantajlardan faydalanmamız gerek. Elektromanyetik cihazların sağlığa ne kadar zarar verdiğini bilsekde, teknoloji kullanımından vazgeçemeyiz.

Teknolojinin bize sağladığı bir çok avantaj var. Peki ya teknolojinin zararları ?

Yapılan bir araştırmaya göre,15 yıl cep telefonu kullanan yetişkin bireyin, beyin tümörü hastalığına yakalanma ihtimali çok yüksek. Bunu bir de çocukların, bebeklerin olduğu bir ortamda düşünün. Daha fazla zararı oluyor. Beyin tümörünün yanı sıra, kanser, migrene kadar uzanan şiddetli baş ağrıları, uyku düzeninin bozulması, vücudun halsiz kalması gibi bir çok etkisi var manyetik dalgaların. Günümüzde bir çok kişinin bilgisayar başında saatlerini geçirdiğini, cep telefonunu elinden düşürmeyenleri, bebeklerin ve çocukların bunlara maruz kaldığı söylemem yanlış olmaz. Her şeyden önce, sağlıklı bir birey yetiştirmek için teknolojik aletlerin yaydığı manyetik dalgalara engel olunması lazım. Ama nasıl ?

Söylediğim gibi, teknolojinin bize sağladığı avantalardan dolayı kullanmaya devam edeceğiz. Bunu engellemek zor. Ancak teknolojinin sürekli gelişmesi, manyetik alanlara engel olacak ürünlerin ortaya çıkmasını sağladı. Araştırırken biopro denen bir şeyle karşılaştım. Elektromanyetik dalgaları engelleyici özelliklere sahip bir ürün. Paramızı hep boş şeylere harcarız. Buna bende dahilim. Ancak böyle bir konuda, paramı boş yere harcamak yerine, sağlığımı düşünmek, sağlığımızı düşünmek gerekir.

 
Toplam blog
: 77
: 1884
Kayıt tarihi
: 23.01.12
 
 

Kendimi anlatmayı pek sevmem. Çünkü insanın kendinden bahsetmesi siyasetçi olmak ya da siyaset ko..