Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '15

 
Kategori
TV Programları
 

Maral dizisindeki Sarp, Aras Bulut İynemli’nin tam da kendisi

Maral dizisindeki Sarp, Aras Bulut İynemli’nin tam da kendisi
 

Maral dizisinin başlamasıyla birlikte heyecan biraz da olsa dindi. Hazal Kaya’nın talihsizce biten dizileri için üzülenlerin yüreğine birazcık da olsa su serpildi. Nede olsa Hazal Kaya, başarısız gibi gösteriliyordu. Her zaman saygı ve sevgiyle beğenerek izlediğim Hazal Kaya, Maral dizisi ile “şeytanın bacağını “ bir kez daha kırdı. Dizinin reytingleri hiç de diğer meslektaşlarımın abarttığı gibi vahim değil ve fanlar diziyi akılda tutmak, göz önüne getirmek için de ellerinden geleni yapıyorlar.  Ama beni asıl endişe ettiren bir şey vardı ki asıl bunu dile getirmek için karşınızdayım. Belki de bazılarınız hak verecek, bazılarınızı da kızdıracağım, ama dedim ya benim bu yazıyı yazma amacım aslında bunu dile getirmek.

Beni takip ediyorsanız sizler de fark etmişsinizdir, Aras Bulut İynemli hakkında ki pozitif düşüncelerimi. Beni yer aldığı hiçbir projesinde haksız çıkarmadı ve hep çalışıp, can verdiği rol için içinden çıkarttığı karakter ile başarısını katlanarak sürdürüyor. Aslında Aras Bulut için çok zor bir rol “Sarp” karakteri, nedenine gelince: sonu Çağatay Ulusoy- Hazal Kaya ikilisinin gölgesinde kalan niceleri gibi olabilirdi fakat sadece yakışıklılığı ile değil samimi ve hakkıyla rolünü giymesi herkesi etkiledi.

Ben Emir ve Feriha’nın gölgesinde kaybolup gitmesini hiç istemedim ve Aras Bulut da buna izin vermedi. Özel yaşantısında da samimi, sıcak ve saygılı tavrı şimdi Sarp karakterinde yaşamaya başladı. Aras Bulut’un, Sarp’da çocuksu yanı öne çıkarken, koruyan, kollayan erkek figürü olarak özel bir karaktere eşlik ediyor.  Hafif muzip, derinden yaralı, sevdiceğine tutku ile bağlı, sevdiklerini ölesiye seven, takımını her dem dilinde yüreğinde taşıyan Sarp, aslında Aras Bulut’un tam da kendisi. Hepimizin bildiği gibi Aras Bulut’un BJK sevgisi,  Çarşı ruhu taşıyan kimliği Sarp’ında damarlarında atıyor. Rol, oyuncunun kişilik özellikleri ile çok da örtüşen bir rol olmuş ve Aras Bulut, Sarp’ı tüm samimiyeti ile canlandırıyor.

Doğrusu bu kadar başarılı olduğuna da şaşırmadım, çünkü Aras Bulut’un 40 yaşında ki kariyer başarısını az-çok tahmin ediyorum, yolu açık ve aydınlık olsun!

Hayatta hayırlı dua edenlerinizin çok olması dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

 https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fba%C5%9Fa/145170645649459

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..