Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '15

 
Kategori
TV Programları
 

Maral Dizisinin Reyting umurunda olmaz

Maral Dizisinin Reyting umurunda olmaz
 

Bu başlıkla başlamamı yanlış anlayan okuyucular ya da okumadan saldıran kişiler çıkabilir ama ben okuyucuma güveniyorum. Sağolsunlar onlar da bana güveniyor, yalan haberden uzak satırlarımı her seferinde güvenle okuyorlar. Aylardır benden Maral dizisi için kesin haber beklediler ben de elimden geldiği kadar doğru haberi yapabilmek için çabaladım ve her haberimin doğru çıkması ile de umarım sizlerin güveninizi boşa çıkartmadım. Sonuç harika oldu! Evet, verdiğim haberlerin doğruluğuna inanılmak ve güvenilmek insanı bir başka mutlu ediyor şimdi de Maral dizisinin bazı detayları ve tanıtım filmi için görüş bildirmek üzere buradayım, şimdi perdeeeeeeeeeee…..

Maral dizisinin Tv8 de yayına alınacak olması sevenleri biraz üzdü çünkü reyting kaygısı Hazal Kaya ve Aras Bulut İynemli fanlarının kabusu olabilirdi. Ama durum hiç de beklenilen kabusu getirmeyecek, anlaşmaya giderken dizinin en az 26 bölüm yayınlanma şartı konuldu. Beni ne zamandır takip ediyorsunuz bilmiyorum fakat bu tarz önerilerim olduğunu yakın takipte olanlar bilir. Tam bir uluslararası iş gibi Maral dizisi, paket sayısı garantili ekrana gelecek. Daha önce ekrana veda edemeyeceği için reytingler de pek etkilemeyecek. Tek sıkıntı Tv8’i kumandada yarışma harici tuşlamayan parmaklara bu butonu öğretmek olacak. O kısmı ile ilgilenip kanal ayarlarınızı gözden geçirseniz iyi olur yoksa bu şahane çifti seyretmeniz mümkün olmayacak.

Dizinin senaryosu Pınar Bulut Deren’e emanet, Tv8 iç yapımlar tarafımdan hazırlanacak dizinin yönetmen koltuğunda Yağız Alp Akaydın ve Pınar Koloş oturacak. Yayın süresi de oldukça vurucu ve tam da sektörün istediği gibi 70 ila 90 dakika arasında olacak. 3 saatlik dizi yayınlarına bir anda makas atıp bunda da Uluslararası platforma uyacaklar. Sürenin uygun olması dizinin konusuna akıcılık getirecek diye umuyorum. Ne de olsa 3 saat yayında kalan diziler ekranda bazen “çürümüş sakız”  tadında bir etki bırakıyor.

Aras Bulut İynemli’nin “çikolata ustası”, Hazal Kaya’nın “garson” olarak başlayacakları aşk hikayesi, Hazal Kaya’nın hayali olan moda sektörüne geçmesi ile vurgun yiyecek. Doğrusu kadınlar yemek yapan erkekleri pek beğenirler dolayısı ile Aras Bulut İynemli’nin giyeceği rol, en az daha önce ki Mete, Beyazit kadar çok sevilmesine ve beğenilmesine neden olacak. İşini titizlikle yapan 2 oyuncunun uyum içerisinde tanıtımlarda karşımıza gelmesi sevenleri de çılgına döndürdü. Yeni imajları, duru görüntüleri ile ekranda bahar havası estirdiler.

Mart ayı itibarı ile ekranlarda peçesini açacak olan Maral dizisinin tanıtım filmini oldukça keyifli ama bir o kadar da hüzün rüzgarlı buldum. Gülen gözlerin arkasına sığınan aşk acısı doğrusu beni evimin salonunda yakaladı. Renklerin keyfi, kostüm ve dekorun bütünlüğü ile bende çok Avrupai etki bıraktı. Hızlı, renkli ve alabildiğine koyu aşk kokusu taze kahve kokusu kadar yakınımdaydı. Bu sezonun favori ikilisi Hazal- Aras olacaktır. Ne de olsa şimdiden “Arazal” olarak fanların arasında konuşulmaya başladılar bile. Yolları açık osun!

Hayatta yolunuzun hep açık olması dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..