Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Maraton

Hayatımız maraton olmuş
Oradan oraya koşturup duruyoruz.
Memur geçim derdine düşmüş
Genç kardeşlerim sevgili
Eğer kefenin olsaydı dili
Anlatırdı bir bir tehlikeleri...
Var bunda garip bir iş...

Oysa sende bilmiyor musun?
Bu maratonu kazansanda
Madalya alamayacaksın
Öyleyse bu koşuşturma niye
Ne kazandıracak ki sizlere
Hepimiz ölmeyecekmiyiz günün birinde...
Birine seviyorum demek
Bu kadar ucuzken
Ve
Hayat sana devamlı işkence ederken
Sürekli kaybedeceğini bilmene rağmen
Soruyorum cesur yürek
Bu koşuşturma niye
Sürekli ensemizdeyken ecel
Nereye kime koşuyorsun be garip YÜCEL...

YÜCEL...


 
Toplam blog
: 34
: 554
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

1987 Konya doğumluyum. Afyonda yaşıyorum. Hayatın bana gösterdiklerini  yazıyorum... Tarih ve ede..