Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Mardin’liyim

Mardin’liyim
 

resim şiirim


Mardin’liyim aslımı inkar edemem 

Merdim, vefalıyım verdiğim sözden dönmem. 

Mardin de doğdum, Mardin de doydum 

Mardin de çalıştım, emek verdim,  

Sevgi ektim, yeşerdi, saygı gördüm,  

 

Mardin” i okulsuz bırakanlar 

Ayrılmamıza sebep oldu, düştük yollara 

Adımız gariban oldu...burada ne karnımız 

Doğru dürüst doydu, ne belimiz doğruldu. 

Hasret kaldık birçok şeye, sineye çektik. 

 

Gözümüz çok şey gördü, ama ulaşamadık. 

Yaşayamadık, çünkü biz Mardinliyiz 

Güneydoğuluyuz, ağzımızla kuş tutsak 

Deniz görenlerden, discolarda, cafelerde,  

Barlarda geceleyenlerden daha geriyiz. 

 

.05.10.2009. 

vehbiye yersel 

 

 
Toplam blog
: 9
: 426
Kayıt tarihi
: 11.04.10
 
 

Emekli öğretmenim. İzmir'de ikamet ediyorum. Önlisansı bitirdim. Yetkili şairim. İlk şiir kitabım "K..