Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Marifet

Marifet
 

Aceleci yaratılışımı şaşırtıyorum artık. Sükunetin hazzını tanıdım çünkü. Elveda sabırsızlığım. Bunca yıl ayrılmaz iyi bir ikiliydik biz. Çabuk tükettikçe seninle her şeyi, daha daha diyorduk. Doyuramadan ruhumu yürüyüp gittik seninle dönüp dönüp arkamıza bakarak.

Arkada bıraktıklarımada seninle birlikte elveda diyorum. Şaşırma, bildiğin apaçık bir veda bu. Seninle birlikte tüm yaşanmışlara.

Sükunetim var şimdi yanımda. Acele etmeye gerek yok, bunu sen öğrettin sabırsızlığım. Her şey kendi zamanında geliyor. Olduğum yerde içimden ve dışımdan geçenlere izin vermem yeterliymiş biliyor musun?
Geçişlerin rüzgarından korkmadan, yarattığı her duyguyu kabul ederek..

Sükunetin hazzı, kabulun verdiği huzurla, duruyorum şimdide.
Yol ve rüzgar beni nereye götürürse, kabulümdür her şey.

Gönlümün sesini duyuyorum şimdide, her şeyi fısıldıyor kulağıma bir bir..

Selam veriyor bana, esselam ey can.
Şimdi seyret gösterdiklerimi. Bak, bir daha bak. Gördüklerine şaşırma can. Hakikati görmekse marifet, benim gözümle etrafına bir daha bak..
Marifet bu değilmiş, anla cancağızım...

Aşkolsun....

"SONSUZLUĞUN İÇİNDE KENDİ SONSUZLUĞUMDUR YAŞADIĞIM" Ayşe Sarı

 

 
Toplam blog
: 10
: 452
Kayıt tarihi
: 22.12.11
 
 

Hepimizin ortak dileği huzurlu ve mutlu yaşamak... Mutluluk ve huzur adına yaptığım çok şeye rağm..